El increíble caso de Barnaby Brocket

Resultado de imaxes para el increíble caso de barnaby brocket

El increíble caso de Barnaby Brocket                   John Boyne

Esta novela é moi entretida pola particularidade que presenta o protagonista que o fai cambiar de lugar tantas veces e coñecer a tantas persoas diferentes. É un neno que desobedece a lei da gravidade, que viaxa flotando polo mundo.

Seus país trátano mal, di Cristina, excluíndoo da vida social e sen permitirle saír da casa; non deberían tratalo así por ser diferente xa que se cadra os diferentes son eles mesmos e non Barnaby.

Os pais de Barnaby, segundo Pablo, queren que todo sexa “normal” e comprobar que o seu terceiro fillo é moi raro non lles gusta en absoluto. Pero así a obra transmítenos que todos temos particularidades e mesmo querer ser tan normal convértete en alguén raro. Convídasenos así a pensar se debemos ou non xulgar os demais.

A André sorpréndelle que a alguén se lle puidese ocorrer semellante historia, desenganchando aos lectores por un tempo da tecnoloxía e viaxando coa imaxinación coma se fósemos Barnaby, que mesmo chega ao espazo.

Cando seus pais o abandonan por non ser normal, Barnaby vaise  atopando con outras persoas que tamén sofren pola mesma razón e que o acollen nas súas casas, comenta Hiwot. Por iso, a obra dános un bo exemplo de xenerosidade e hospitalidade.

É unha fermosa historia que amosa, di Antía, que non é preciso ser normal para sentirse feliz. Tamén a Camila lle parece unha historia moi bonita, na que un neno diferente aos demais está orgulloso de ser como é, pois iso permitiulle coñecer a moita xente e vivir aventuras incribles. Atrapa a túa atención e faiche aprender a estar orgulloso de ser diferente.

En conclusión, di Xaime, é unha novela entretida pero un pouco triste pola forma en que os pais tratan a Barnaby. Ensínanos que cada persoa é normal á súa maneira e que a túa casa é sempre o mellor lugar.

Alumnado da 2ª parte de 1º ESO-C