Unha rosa é unha rosa

unha rosa e unha rosa (unha comedia de medo) 4ªed-suso de toro-9788483020999

Unha rosa é unha rosa

Suso De Toro

Un grupo de alumnos de 1º Bac A e B lemos ao longo do 2º trimestre esta obra de teatro de Suso de Toro.

Unha rosa é unha rosa (Unha comedia de medo) cóntanos a historia da vella Rosa, que reparte a súa herdanza en tres partes, entre os seus dous sobriños, Pololo e Adela, e a filla doutra sobriña xa morta. A vella Rosa é seguidora na televisión dos telefilmes do detective tenente Colombo, do que sabemos da súa ascendencia galega. A morte da vella Rosa, en estrañas circunstancias, desencadeará unha divertidísima trama de enredo que remata cunha inevitable hecatombe tráxica.

Álvaro Aira  di que o pasou moi ben lendo o texto. Os personaxes, simples, provocan unha gran comicidade por como son descritos. Os seus diálogos son chispeantes e reflicten a súa personalidade ridícula. Tamén lle atraeu os cambios repentinos no guión e a concentración da acción cara ao final.

Da mesma opinión é Santiago Leboreiro, que engade que ademais de ser divertida invita a reflexionar sobre o que se pode chegar a facer por avaricia, pois  a peza critica claramente á sociedade actual  da "comodidade e da ambición".

Outros alumnos comentan como o autor nos vai avisando do que lle vai suceder á vella Rosa a través das escenas da televisión en que  ve a serie do tenente Colembo.

Recomendan a súa lectura.

Álvaro e Santiago (1º Bac A e B)