INAZUMA ELEVEN 1, 2 e 3

inazuma eleven nº 1 ¡la victoria es tuya!-tetsuhiro koshita-9788415866893

INAZUMA  ELEVEN 1, 2 e 3     TENYA YABUNO

Os membros do Club de Lectura de MANGA, de 1º ESO B, leron neste mes de xaneiro  Inazuma 1,2  e 3, de  Tenya Yabuno. Os textos gustáronlles moito, pois  tocan o tema do fútbol, deporte que lles apaixona, e ademais son divertidos, emocionantes, con algo de intriga, e de fácil lectura. Destaca a opinión de Ikenna E. Costas que di que estes mangas ensinan que hai que traballar en equipo para conseguir o premio final. Tamén lle chamou a atención a escasa presenza de rapazas, porque, di, o fútbol tamén é un deporte de mulleres. Encántanlle os debuxos en branco e negro e a súa perfección. Dos tres volumes, o alumnado  considerou máis interesante o número 1.

Velaquí un breve resumo dos tres volumes:

INAZUMA ELEVEN Nº 1
Mark Evans é o capitán e porteiro do club de fútbol do seu colexio. Malia o seu talento, non teñen un auténtico equipo de fútbol e os mesmos alumnos da súa escola non parecen moi interesados en xogar. Pero cando aparece un misterioso xogador, o equipo ponse en marcha, e o protagonista sairá a buscar e reclutar novos membros para o equipo.

INAZUMA ELEVEN Nº 2
O encontro entre o equipo de Arion e o do Sector 5, a organización que controla o resultado dos partidos, chega ao seu momento culminante neste  volume 2. Dez anos despois de que o equipo de Mark Evans revivise a forza do lóstrego, un novo rapaz entusiasta do deporte rei, Arion Sherwind, chega ao Instituto Raimon para manter viva a lenda.

INAZUMA ELEVEN Nº 3
 O  Raimon loita por participar no Fútbol Frontier. Na fase clasificatoria intensifícase o choque de supertécnicas fronte a novos contrincantes.

inazuma eleven nº 2-ten ya yabuno-9788468476216inazuma eleven nº 3-ten ya yabuno-9788468476223