Proxecto eTwinning CLEANER AND GREENER

O noso centro está a participar neste curso nun proxecto internacional eTwinning chamado CLEANER AND GREENER co grupo 2º ESO A e dirixido pola profesora Ana Salanguera xunto cos centros:

• IES Nosa Sra Ollos Grandes, Lugo, España
  • Agrupamento de Escolas General Serpa Pinto, Cinfães, Portugal
  • Gazi Ortaokulu, Bolvadin, Turquía
  • Nuray Tuncay Kara Bilim Sanat Merkezi, Şehitkamil, Turquía

O obxectivo é limpar e facer máis verde a área na que vivimos para o que cada centro deseñou varias actividades paralelas. No caso do noso grupo foron as seguintes:

• Concurso de logos, onde fixeron cinco propostas.
  • Árbore con frases relacionadas coas árbores nas súas follas, que puxeron na parede da aula.
  • O 21 de marzo, día da árbore plantaron tres árbores no patio.
  • Reunión online cos participantes dos outros centros para presentarse e coñecerse, na que practicaron as presentacións en inglés.
  • Votación do logo que representou ao noso centro nunha competición cos demais participantes que finalmente gañou o equipo portugués.
  • Actividade CLEANER DAY na que baixaron á praia da Concha a recoller refugallos.
  • Só lles queda pendente realizar un vídeo presentan aos outros participantes.

PARABÉNS a todos e todas por un traballo ben feito.

Sachando no patio.

Limpando a praia