Calendario de exames de setembro 2021 e datas de matrícula na convocatoria extraordinaria

Achégase na seguinte ligazón o calendario de exames de recuperación de setembro: Calendario de exames de setembro 2021.

Aqueles/as  alumnos/as que se presenten a esta convocatoria extraordinaria deben ter presente, ademais, a seguinte información arredor das datas de entrega de notas a través de Abalar Móbil, reclamacións e matrícula:

Entrega de notas de ESO e 1º Bacharelato: luns, 6 de setembro, ás 14h. a través de Abalar Móbil.

Reclamacións de ESO e 1º Bacharelato:  martes 7 e mércores, 8 de setembro.

Reunión dos Departamentos para a resolución das reclamacións: o día 9 de setembro ás 10:00 horas.

Notificación da resolución dos departamentos á Xefatura de Estudos: o día 9 de setembro ás 12:00 horas.

Notificación ao alumnado: ás 14:00h. do día 9 de setembro.

Período extraordinario de matrícula: 7, 8 e 9 de setembro.

Período extraordinario de matrícula unicamente para o alumnado da ESO e 1º Bacharelato que presentou reclamación: 10 de setembro.

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO.pdf376.42 KB