2ºBACHARELATO: CALENDARIO ENTREGA DE NOTAS, SOLICITUDE TÍTULO BACHARELATO E MATRÍCULA NAS PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE (ABAU)

2ºBACHARELATO

ENTREGA DE NOTAS: Martes 23 de Maio ás 10:00 horas (na súa aula de referencia)

PRAZO DE RECLAMACIÓNS: Ata as 14:00 horas 24 de Maio

SOLICITUDE TÍTULO BACHARELATO 2017. Deberán solicitar o Título os/as alumnos/as que aproben 2º de Bacharelato. Requisito indispensable para poder matricularse nas probas de acceso á Universidad

DATA: 23, 24 e 25 de Maio en HORARIO de 10:00 h a 13:00 h (Na secretaría do Centro)

DOCUMENTACIÓN: Fotocopia do D.N.I. e Libro de familia numerosa en vigor, se é o caso.

IMPORTE A INGRESAR: Tarifa Normal: 49,82€.

Familia Numerosa categoría xeral: 24,94€

MATRÍCULA NAS PROBAS DE ACCESO Á UNIVERSIDADE. Alumnos que aprobaron 2º Bacharelato. Imprescindible solicitar antes o título de Bacharelato

DATA: 23, 24 e 25 de Maio en HORARIO  de 10:00h a 13:00h (Na secretaría do Centro)

IMPORTE A INGRESAR: Matrícula Ordinaria: 63,67€