blogue deadmin

Bolsas do MEFP para o curso 2023/2024

Ministerio de Educacion y Formación Profesional | Ministerio de Universidades

O Ministerio de Educación e Formación Profesional (MEFP) publicou, no BOE do 17/03/2023, o Anuncio da Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2023/24 para estudantes que cursen estudos postobrigatorios.

MASTERCHEF ROMANUS 2020-21

Vídeos dos nosos alumnos reposteiros:

Déjeuner du matin

Os vídeos que vos amosamos a continuación foron elaborados no curso 2019-20 polas alumnas de Francés Oral de 2º de Bacharelato,  Raquel Cabañas, Miriam Ramos, Ana Carballal, Sara Casais, Nicole Muiños, coa profesora Carmen Tembrás. Neles podemos ver a dramatización dun poema de Jacques Prévert.

DIES IN THEATRO

Neste mes de marzo, os rapaces de 1º de Bac de Humanidades asistiron no Teatro Colón a unha función do aclamado grupo de teatro “Noite Bohemia”.

Nesta ocasión representaron a traxedia AS TROIANAS de Eurípides.

Unha vez máis cumplíronse as expectativas... Para que vos fagades unha idea, aquí vos deixo un video, xentileza do profesor Álvaro Pérez Vilariño.