Formación Linguas Extranxeiras

Idiomas do mundo, verán 2020

Enviado por admin o Ven, 02/28/2020 - 18:10

Ata o 6 de marzo estará aberto o prazo de inscrición da actividade de inmersión lingüística para o verán de 2020 do Concello da Coruña. Máis información neste enlace.

Formación en linguas estranxeiras.

Enviado por Secretaría o Ven, 02/28/2020 - 10:08

Publicadas as axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2020.

Acceso á convocatoria e á aplicación en https://www.edu.xunta.es/axudasle

Probas de Certificación en Lingua Inglesa

Enviado por admin o Xov, 02/06/2020 - 15:07

Informamos dos horarios de celebración das probas de Certificación en Lingua Inglesa que a Xunta de Galicia pon a disposición do noso alumnado a través do Trinity College :

• A proba escrita realizarase o sábado 15 de febreiro de 2020, no I.E.S. Plurilingüe Eusebio da Garda. O alumnado deberá presentarse ás 8:30 horas.
  • A probas orais terán lugar o venres 14 de febreiro no I.E.S. Plurilingüe Adormideras, a partir das 13:30 horas. É imprescindible presentarse media hora antes da cita asignada a cada alumno, pero recoméndase chegar unha hora antes, por posibles adiantos sobre o horario previsto.

Para obter máis información e instrucións para a realización da proba escrita, poden visualizar o vídeo que atoparán neste enlace.