HOME PAGE

DEPARTAMENTO INGLÉS

Información                Tarefas        Present. Powerpoint
 Traballos alumnos       Ligazóns útiles          Convocatorias

O Instituto Adormideras e un centro plurilingüe onde se imparten nunha lingua estranxeira áreas ou materias non lingüísticas, cun máximo dun terzo do horario lectivo, e dirixido a todo o alumnado do nivel educativo obxecto do programa. No noso centro imparténse as areas de relixión, física e quimica ciencias e TIC nos grupos da ESO.
O centro tamén quere reforzar no seu alumnado a aprendizaxe do inglés coa existencia duhna nova  sección bilingües (CLIL) en 1º BACHARELO na area de arte.

Os alumnos poden acceder a información sobre contidos mínimos , libros de texto e  sobre as materias pendentes, poden controlar os seus portfolios  no apartado información e nas ligazóns útiles teñen enlaces a páxinas con exercicios para practicar a materia.

Nas convocatorias anúncianse axudas aos alumnos  para a realización de cursos.

Fruto do traballo dun seminario permanente realizado nos cursos pasado polos membros deste departamento son as presentacións en powerpoint que utilizamos para a presentación de estructuras e vocabulario nas nosas aulas. As dividimos por niveis para que os nosos alumnos poidan localizalas e utilizalas na presentación da materia.

LIBRO

As tarefas que os alumnos teñen que realizar e as guías para realizar as distintas actividades o preparar as probas atópanse no apartado de tarefas. E as actividades útiles realizadas polos alumnos as podemos atopar nos traballos dos alumnos.