Fondo libros 2022-23.

Enviado por Secretaría o Mér, 05/18/2022 - 16:08

Publicada a ORDE do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23.

Prazo de presentación de solicitudes: ata o 22 de xuño de 2022.

Acceso á aplicación

Acceso á Orde.

Acceso aos formularios: Anexo I   Anexo II

Documentación a presentar:

• Solicitude (Anexo I)
  • Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar)
  • Copia do libro de familia ou documento equivalente onde figuren o alumno e demais membros computables da unidade familiar.
  • En casos de separación ou divorcio, sentenza xudicial ou convenio regulador onde conste a custodia da/o menor.
  • Poderase acreditar, excepcionalmente, o número de membros computables da unidade familiar do seguinte xeito:
                            • Certificado ou volante de convivencia.
                            • Informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia.
  • Certificado de discapacidade do/a alumno/a ou de calquera membro da familia non expedido pola administración autonómica.
  • Documentación xustificativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar.
  • Resolución xudicial de incapacitación con patria de potestade prorrogada ou rehabilitada.
  • Resolución administrativa ou xudicial acxreditativa da situación de acollemento ou certificado do centro de menores, para alumnado en situación de tutela ou garda da Xunta de Galicia.
  • Certificado de convivencia, volante de convivencia ou informe dos servizos sociais ou do órgano equivalente do concello onde resida a familia, no caso de que a nai, pai ou a/o titora ou titor legal carezan de DNI ou NIE.

Comprobación de datos .

Os documentos relacionados serán obxecto de consulta ás administracións públicas. No caso de que as persoas interesadas se opoñan a esta consulta, deberán indicalo no recadro correspondente do Anexo I e achegar unha copia dos documentos.

• DNI ou NIE da persoa solicitante.
  • DNI ou NIE da persoa representante.

Premios extraordinarios de Bacharelato.

Enviado por Secretaría o Ven, 05/06/2022 - 14:04

ABAU 2022

Enviado por Secretaría o Ven, 05/06/2022 - 13:56

• Trámites a facer logo de rematar 2º de Bacharelato:
                          • a) Pago das taxas para a expedición do título de bacharel (instrucións)

(as exencións ou redución de aboamento de taxas débese xustificar con orixinal e fotocopia)

É imprescindible ter feito o abono das taxas para a expedición do título de  bacharel no momento da matriculación nas ABAU

Calendario final de 2º de Bacharelato.

Enviado por Secretaría o Ven, 05/06/2022 - 13:35
  • Avaliación final e entrega de notas: 18 de maio publicación en  Abalar a partir das 21:00 horas. Entrega dos boletíns o 19 de maio ás 10:30 horas nas aulas de referencia.
  • Atención ao alumnado: 19 de maio de 10:30 a 14:15 horas.
  • Reclamacións ante o centro: 19 e 20 de maio (ata as 14:15 horas en secretaría) Resolución das posibles reclamacións: luns, día 23 ás 13:30 horas.
  • Reclamacións ante a Xefatura Territorial: 24 e 25 de maio (ata as 14:15 horas en secretaría)
  • Prematrícula nas ABAU: do 19 ao 23 de maio (ata as 13:00 horas en secretaría)
  • Preparación das ABAU: do luns 23 de maio ata o luns 6 de xuño.
  • Reunión previa co alumnado matriculado nas ABAU: luns 6 de xuño ás 10:25 horas.
  • Acto de graduación: Venres, 27 de maio, a partir das 19:00 horas.

Exames finais de 2º de Bacharelato.

Enviado por Secretaría o Ven, 05/06/2022 - 12:23

Consultar o calendario nesta ligazón.

Admisión de alumnado.

Enviado por Secretaría o Xov, 04/07/2022 - 11:36

Publicada no taboleiro do centro a listaxe provisional de admitidos para o vindeiro ano académico.

Pódese acceder ao estado da solicitude na aplicación informática www.edu.xunta.gal/admisionalumnado con chave 365 ou certificado dixital.

Admisión de alumnado.

Enviado por Secretaría o Mér, 03/23/2022 - 13:16

Mañá, 24 de marzo, ábrese o prazo para a presentación da documentación xustificativa dos criterios alegados na solicitude de admisión.

Os cursos nos que se procederá á baremación son:

2º E.S.O.

3º E.S.O.

4º E.S.O.

Calendario de pendentes.

Enviado por Secretaría o Mar, 03/22/2022 - 13:53

Publicado o calendario do 2º parcial de pendentes (Ver aquí)

Convocatoria de bolsas de carácter xeral para o curso 2022-23

Enviado por Secretaría o Lun, 03/21/2022 - 12:58

Publicada no BOE do 10 de marzo a convocatoria de bolsas para o ano académico 2022/23

O prazo para presentar as solicitudes é do 30 de marzo ao 12 de maio, inclusive.

Máis información na seguinte ligazón https://www.becaseducacion.gob.es/portada.html

Admisión de alumnado 2022-23

Enviado por Secretaría o Mar, 02/22/2022 - 12:52

Prazo e formas de presentación: do 1 ao 21 de marzo.

Presencialmente no centro en horario: de luns a venres de 9:00 a 14:00 horas. Luns á tarde de 16:30 a 18:00 horas.

Ou de forma electrónica na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado con chave 365 ou certificado dixital.

Modelo de solicitude ED550B

Documentación a presentar coa solicitude

• Documento acreditativo do requisito de idade da alumna/o.
  • Certificado oficial do expediente académico.
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia da/o menor, de darse o caso.

Lexislación aplicable:

Información adicional: