Documentos e información de interese.

Enviado por Secretaría o Mér, 09/15/2021 - 23:06

Estimadas familias, desde a ruta: O centro -> documentos do centro, teñen á súa disposición información e documentos de interese para o alumnado e os seus responsables.

Información Becas Comedor 2020-21

Enviado por admin o Sáb, 07/03/2021 - 10:59

Hoxe 02 de xullo de 2021 publicáronse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, os listados de requirimento de emenda de documentación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 2021-2022. Pódense consultar en:

• -  Taboleiro de edictos https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/infopublica?method=view&id=13610

• -  Páxina web de servizos sociais https://www.coruna.gal/serviciossociales/

Os listados cos requirimentos de emenda de documentación, identificarán as solicitudes atendendo ao código de asento de rexistro da solicitude inicial e ao número de expediente asignado.

O prazo para a presentación da documentación requirida é do 5 ao 16 de xullo, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora, Franxa e do CCM Mesoiro), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

Libros de texto 2021-22

Enviado por Secretaría o Mar, 06/29/2021 - 08:37

Listaxe dos libros de texto para o vindeiro ano académico aquí.

Trámites a realizar polo alumnado que remate bacharelato no ano académico 2020-21

Enviado por Secretaría o Ven, 05/07/2021 - 21:24

1.- Solicitude do título de bacharelato

Ano 2021

Título de Bacharelato

Tarifa xeral

52,94 €

Familia numerosa categoría xeral

26,50 €

Os impresos para o pago das taxas poden ser xerados a través da seguinte ligazón:

Ou ben solicitalos na secretaría do centro.

Documentación a presentar na secretaría do centro

• Impreso de autoliquidación cuñado pola entidade bancaria.
  • Fotocopia de DNI.
  • Libro de familia numerosa actualizado e fotocopia do mesmo (de ser o caso)

Importante: a data de ingreso da taxa na entidade bancaria DEBE SER POSTERIOR á data de avaliación final.

2.-  Alumnado que se matricule na ABAU

prazo ordinario do 20 ao 24 de maio.

prazo extraordinario 28 e 29 de xuño.

Documentación a presentar:

• impreso de matrícula asinado, con indicación das materias das que se desexa examinar. Pódese acceder a el aquí, ou retiralo na secretaría.
  • Xustificante do pago da taxa para a matrícula nas ABAU. (Imprimir por triplicado o documento e facer o pago no banco) Modelo
  • Fotocopia do DNI.
  • No caso de ter algún tipo de exención debe presentar a xustificación correspondente.

MOI IMPORTANTE!! Información sobre as ABAU aquí

Instrucións para a utilización da aplicación Nerta por parte do alumnado

Premios extraordinarios de bacharelato.

Enviado por Secretaría o Mar, 05/04/2021 - 09:35

No DOG nº 75, de data 27 de abril, publícase a Orde do 9 de abril de 2021 pola que se convocan os premios extraordinarios de bacharelato correspondentes ao ano académico 2020/21. Ver aquí.

Enlace á sede electrónica (código de procedemento ED 311A)

Realización da proba: 23 de xuño de 2021 nos lugares e horario que se publicará no DOG e no portal educativa da Consellería de Cultura, Educación e Universidade.

Plan de adaptación COVID 19 do centro.

Enviado por Secretaría o Mar, 11/10/2020 - 12:27

Estimadas familias, teñen á súa disposición no apartado COVID 19, o plan de adaptación do centro a esta situación.

Casos COVID19

Enviado por Secretaría o Mér, 09/30/2020 - 10:04

Ante a posible aparición de casos confirmados positivos de COVID19, esta dirección seguirá o protocolo establecido polas autoridades sanitarias que respecta a Lei de Protección de Datos. O centro ten que gardar a confidencialidade observando en todo momento o tratamento confidencial da identidade e datos dos casos que sexan sospeitosos ou confirmados.

Pedimos o apoio, colaboración e esforzo de toda a comunidade educativa para minimizar aquelas complicacións que puidesen xurdir.

Un cordial saúdo.

Estimad@s familias.

Enviado por Secretaría o Mér, 09/23/2020 - 14:04

Teñen á súa disposición nos apartado COVID19 (Familias) información do seu interese.

Un saúdo.

Mensaxe ás familias.

Enviado por Secretaría o Lun, 09/14/2020 - 13:02

Estimadas familias:

O inicio do curso desprazouse aos días 23, 24 e 25 de setembro segundo instrucións da consellería. Temos agora un tempo adicional para preprarar mellor a organización do novo curso na confianza de ofrecer ás vosas fillas e fillos as mellores condicións nesta situación tan excepcional.

Desde o instituto queremos mandarlles unha mensaxe de tranquilidade e dicirlles que estamos a pór todo o noso esforzo para conseguir un inicio de curso seguro e axeitado.

Proximamente informaremos dos días e horas das presentacións.

Un cordial saúdo.