Programa do Concello Idiomas no Mundo 2024

O Boletín Oficial da Provincia publicou o xoves as bases do programa Idiomas do Mundo 2024, de tal maneira que desde o venres 23 ata o 7 de marzo estará aberto o prazo de inscrición para solicitar a participación no programa, que permitirá a estancia en Irlanda durante un mes de alumnos e alumnas de 1º de Bacharelato, nunha iniciativa de inmersión lingüística destinada a mellorar o dominio do inglés e achegar unha experiencia noutra cultura ao alumnado participante.

Información importante sobre cortes do tráfico

Compartimos a seguinte información que nos fai chegar o Servizo de Educación do Concello da Coruña:

O vindeiro xoves  22 de febreiro terá lugar na cidade a primeira etapa da carrera ciclista profesional O GRAN CAMIÑO 2024 unha contrarreloxo individual de 15 kilómetros con saída e chegada na Torre de Hércules. A proba afectará á circulación de vehículos e peóns, ao aparcamento e aos accesos a determinados barrios. Toda a información está disponible na páxina web municipal e no teléfono 010.

Admisión de alumnado para o ano académico 2024/25.

Prazo e formas de presentación: do 1 ao 20 de marzo.

Presencialmente no centro en horario: de luns a venres de 9:00 a 14:00 horas. Luns á tarde de 16:30 a 18:00 horas.

Ou de forma electrónica na seguinte ligazón: https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado con chave 365 ou certificado dixital.

Modelo de solicitude ED550B

2º parcial de pendentes.

Publicadas as datas do segundo parcial de pendentes. Ver aquí.

Inmersión lingüística English Club - Anpa Cataventos

Achégase información referente á actividade organizada pola Anpa Cataventos en colaboración coa persoa encargada da actividade de inglés.

Información aquí

Calendario de pendentes.

Calendario do primeiro parcial de pendentes. Acceder.

Relación de libros de texto para o ano académico 2023-24

Publicados os libros de texto para o vindeiro ano académico. Ver aquí