Reparto do fondo de libros.

Enviado por Secretaría o Mér, 09/30/2020 - 11:02

Estimadas familias:

Hoxe xoves, día 15 de outubro procederase ao reparto de libros correspondentes ao fondo solidario,para o alumnado de 2º de ESO A e B, no horario que se indica:

• de 16:30 a 18:00 horas, os apelidos comprendidos entre a letra A e a L.
  • de 17:30 a 19:00 horas, os apelidos comprendidos entre o M e o Z.

Casos COVID19

Enviado por Secretaría o Mér, 09/30/2020 - 10:04

Ante a aparición de casos confirmados positivos de COVID19, esta dirección seguirá o protocolo establecido polas autoridades sanitarias que respecta a Lei de Protección de Datos. O centro ten que gardar a confidencialidade observando en todo momento o tratamento confidencial da identidade e datos dos casos que sexan sospeitosos ou confirmados.

Pedimos o apoio, colaboración e esforzo de toda a comunidade educativa para minimizar aquelas complicacións que puidesen xurdir.

Estimad@s familias.

Enviado por Secretaría o Mér, 09/23/2020 - 14:04

Teñen á súa disposición nos apartados centro (documentos de centro) e COVID19 (Familias) información do seu interese.

Un saúdo.

Presentación curso 2020/21

Enviado por Secretaría o Lun, 09/21/2020 - 11:15

Os horarios previstos para as presentacións serán os seguintes. Ver aquí.

É importante seguir as seguintes instrucións para que todo se desenvolva con normalidade:

• Rógase máxima puntualidade (non entrar ao recinto escolar nin antes nin despois da hora asignada) para que non haxa acumulación de persoas diante das entradas.
  • O alumnado agardará na porta de entrada a que a titora ou titor os avise para subir ás aulas e circularán pola dereita en corredores e escaleiras.
  • O alumnado entrará só ao recinto escolar e con mascariña, non permitíndose a entrada de nais/pais ou acompañantes.
  • Ao entrar o alumnado deberá botar xerl hidroalcólico nas mans dos dispensandores que se atopan á súa disposición na entrada.
  • O alumnado fará un percorrido polo centro para que coñezan as instalacións do mesmo unha vez finalizada a presentación na aula.
  • As presentacións terán unha duración aproximada de dúas horas.

Mensaxe ás familias.

Enviado por Secretaría o Lun, 09/14/2020 - 13:02

Estimadas familias:

O inicio do curso desprazouse aos días 23, 24 e 25 de setembro segundo instrucións da consellería. Temos agora un tempo adicional para preprarar mellor a organización do novo curso na confianza de ofrecer ás vosas fillas e fillos as mellores condicións nesta situación tan excepcional.

Desde o instituto queremos mandarlles unha mensaxe de tranquilidade e dicirlles que estamos a pór todo o noso esforzo para conseguir un inicio de curso seguro e axeitado.

Proximamente informaremos dos días e horas das presentacións.

Incorporación ao centro 2020-21

Enviado por Secretaría o Lun, 09/07/2020 - 19:22

Estimadas familias:

Cancélase a incorporación do alumnado ao centro. Nos próximos días publicaremos as novas datas e horarios de presentación, que desexamos sexa o antes posible.

Protocolo de adaptación ao contexto COVID 19

Enviado por Secretaría o Mér, 09/02/2020 - 17:45

Consultar aquí.

Títulos Bacharelato

Enviado por Secretaría o Mar, 09/01/2020 - 10:02

Ano 2020

Título de Bacharelato

Tarifa xeral

52,94 €

Familia numerosa categoría xeral

26,50 €

Os impresos para o pago das taxas poden ser xerados a través da seguinte ligazón:

Documentación a presentar na secretaría do centro

• Impreso de autoliquidación cuñado pola entidade bancaria (a disposición das persoas interesadas na secretaría do centro)
  • Fotocopia de DNI
  • Libro de familia numerosa e fotocopia do mesmo (de ser o caso)

Modelo de taxas cos códigos correspondentes aquí.

ABAU Extraordinaria.

Enviado por Secretaría o Mar, 09/01/2020 - 10:00

O alumnado presentará na secretaría do centro entre o 3 e o 7 de setembro en horario de 16:00 a 17:30 horas, a documentación que segue:

1. Resgardo do pagamento do título de Bacharelato.
  2. Impreso de matrícula asinado con indicación das asignaturas das que se examinará. Acceso ao impreso
  3. Resgardo do pagamento das taxas para realizar a ABAU (imprimirase por triplicado e farase o pago no banco) Acceso ao impreso de taxas.
  4. Fotocopia de DNI

Os beneficiarios/as de algún tipo de desconto ou exención deberán acreditalo coa xustificación correspondente.

Información importante relativa á aplicación Nerta. Pinche aquí.

Exames de setembro.

Enviado por Secretaría o Xov, 07/02/2020 - 09:19

Publicación do calendario de exames de setembro. Ver aquí.