Admisión de alumnado

Proceso de admisión de alumnado.

Enviado por Secretaría o Xov, 04/15/2021 - 08:42

Publicadas as listaxes provisionais de alumnado admitido e excluido para cursar estudos neste I.E.S. o vindeiro ano académico, 2021-22.

Pódense consultar no taboleiro de anuncios do centro ou na aplicación "www.edu.xunta.gal/admisionalumnado" empregando a chave 365 ou certificado dixital.

Proceso de admisión de alumnado.

Enviado por Secretaría o Xov, 02/18/2021 - 14:47

Admisión de alummado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 22 de marzo, presencialmente no centro ou electronicamente no seguinte enlace.

Impreso de solicitude aquí.

Documentación a achegar co impreso de solicitude:

• Fotocopia de DNI do solicitante.
  • Certificación oficial do expediente académico.
  • Certificación de Padrón Municipal (en caso de baremación).
  • Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia da/o menor de darse o caso.

Acceso á  lexislación e información:

Decreto 254/2012 admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Orde do 12 de marzo de 2013 polo que se desenvolve o proceso de admisión de alumnado.

Corrección de erros da Orde do 12 de marzo de 2013

Orde do 25 de xaneiro de 2017 pola que se modifica a Orde do 12 de marzo de 2013.

Instruccións da Dirección Xeral de Centros sobre o proceso de admisión.

Prazas ofertadas 2021-22

Calendario do proceso de admisión 2021-22

Presentación curso 2020/21

Enviado por Secretaría o Lun, 09/21/2020 - 11:15

Os horarios previstos para as presentacións serán os seguintes. Ver aquí.

É importante seguir as seguintes instrucións para que todo se desenvolva con normalidade:

• Rógase máxima puntualidade (non entrar ao recinto escolar nin antes nin despois da hora asignada) para que non haxa acumulación de persoas diante das entradas.
  • O alumnado agardará na porta de entrada a que a titora ou titor os avise para subir ás aulas e circularán pola dereita en corredores e escaleiras.
  • O alumnado entrará só ao recinto escolar e con mascariña, non permitíndose a entrada de nais/pais ou acompañantes.
  • Ao entrar o alumnado deberá botar xerl hidroalcólico nas mans dos dispensandores que se atopan á súa disposición na entrada.
  • O alumnado fará un percorrido polo centro para que coñezan as instalacións do mesmo unha vez finalizada a presentación na aula.
  • As presentacións terán unha duración aproximada de dúas horas.

Admisión.

Enviado por Secretaría o Lun, 02/10/2020 - 13:04

Admisión de alummado en centros docentes sostidos con fondos públicos.

Prazo de presentación de solicitudes: do 1 ao 20 de marzo, presencialmente no centro ou electronicamente no seguinte enlace.

Impreso de solicitude aquí.

Documentación a achegar co impreso de solicitude:

• Fotocopia de DNI do solicitante.
  • Certificación de 3º de E.S.O. para alumnado que solicite Bacharelato.
  • Certificación de Padrón Municipal (en caso de baremación).

Acceso á  lexislación e información:

Corrección de erros da Orde do 12 de marzo de 2013

Xornada de portas abertas.

Enviado por Secretaría o Ven, 01/24/2020 - 10:38

O luns, día 3 de febreiro, ás 18:15 horas, celebrarase no centro a xornada de portas abertas destinada ao alumnado de novo ingreso no centro.