Exames

INFO XERAL

Curso 2023/24

Importante: Para aprobar o curso, terán superarse todas as actividades de lingua, tanto en promoción, como en certificación.

A realización das probas non coincidirá necesariamente cos días e horarios das clases.

•  AVALIACIÓN DE PROGRESO: o profesorado levará a cabo a avaliación de progreso mediante a realización de tarefas que lle permitan coñecer o progreso do seu alumnado en cada unha das cinco (catro para A1 e A2) actividades de lingua. Esta avaliación terá carácter unicamente orientador para o alumnado sobre o seu aproveitamento académico e serviralle ao profesorado para coñecer o grao de cumprimento no desenvolvemento da programación didáctica.
  • PROBAS FINAIS: Tanto a convocatoria ordinaria como a extraordinaria terán lugar antes do 30 de xuño.
  • En calquera caso, aterémonos ao ditado pola Consellería.

ESTRUTURA E PUNTUACIÓN DAS PROBAS FINAIS PARA ALUMNADO OFICIAL E LIBRE