Complementarias

VIDEO1. Paises Bálticos

VIAXE REALIZADO POR LITUANIA, LETONIA, ESTONIA E HELSINKI NA SEMANA DE ENTROIDO (10-18 FEBREIRO 2024). COMPARTIMOS ESTE VIDEO COA COMUNIDADE EDUCATIVA.

VIDEO2_LITUANIA

Charla: Alimentación e sustentabilidade

DIETA DIETA OMNÍVORA VS DIETA VEXETARIANA. DA TEORÍA Á PRÁCTICA

Un dos obxectivos da nosa Acreditación Erasmus+ é convertirnos nun centro máis ecolóxico. Isto pasa por incorporar a educación medioambiental e a sustentabilidade resposable ás nosas prácticas educativas. É dicir, non é suficiente con reciclar ou realizar outro tipo de prácticas, senón que cómpre EDUCAR sobre esta temática.
O xoves 22 ás 19.00 terá lugar uhna charla na escola. Partiparán 3 nutricionistas e dietistas que falarán en castelán, galego e italiano respectivamente. VER PRESENTACIÓN
A temática é como levar unha alimentación se sexa sanudable e tamén sustentable, porque xa sabedes que as dúas cousas non van sempre da man.

Actividade: Mercado.

Os días 20-21 decembro organizarase o  Mercado Solidario de Nadal.

Pode participar toda a comunidade educativa . Se temos algo na casa (roupa, accesorios, adornos, ect NON LIBROS) que xa non usemos podemos traelo para vender no noso mercado. Hai que poñerlle un prezo cunha pegatina  e depositalo na caixa que está na entrada da escola a carón do ascensor.
O diñeiro recadado destinarase ao banco de alimentos de Ourense. Agradecemos moito a vosa colaboración!!

Dia 27 novembro ás 18:00h: Conferencia no salón de actos da EOI

Actividade: Viaxe Cultural.

VIAXE ORGANIZADO POLA EOI AOS PAISES BÁLTICOS  10-18 FEB-2024

PREME NA IMAXE PARA AMPLIAR O CARTEL, ESCANEAR O CÓDIGO QR E COMPLETAR O FORMULARIO

PDF INFORMATIVO

Actividade: Magosto na EOI.

•  O xoves 9 de novembro ás 14.00 horas celebraremos o magosto na EOI. Haberá: empanada, tortilla chourizo, bica e castañas.  Prezo: 5 euros.
  •     Este ano haberá tamén  un obradoiro de baile tradicional ás 16.00 horas. Queda na conserxería  a lista para apuntarse, tanto ó magosto como ó obradoiro de danza. Para este último só hai 20 prazas, os interesados que o indiquen na lista.

Seminario Redes Sociais e Seguridade

"Durante o curso 2022-23, dentro do  Plan de Formación Permanente do Profesorado no centro levouse a cabo un Seminario de Comunicación en Redes Sociais e Seguridade. O profesorado participantes neste seminario recibiu charlas presenciais sobre seguridade en Redes Sociais a cargo de Efrén Varón Gil (Experto Guardia Civil en Ciberdelincuencia).
Asimesmo, como produto do curso, o profesorado participante elaborou colaborativamente unha guia con exemplos de actividades de uso das Redes Sociais na aula de linguas que é posible descargar na seguinte LIGAZÓN:".

Congreso Nacional de EOIs en Santiago.

Unha nutrida representación da EOI Ourense participou no Congreso    Nacional.

Os Congresos Estatais de Escolas Oficiais de Idiomas retomaron a súa actividade bianual coa celebración do duodécimo evento. Fixérono en Santiago, cunha organización a cargo da Asociación APEOIGA. Ler o artigo de El Correo gallego (30/10).

Viaxe realizado a Grecia