Complementarias

Viaxe realizado a Grecia

Os participantes da Viaxe a Grecia ( Entroido 2022) queren compartir este video connosco, tras ter disfrutado dunha fascinante semana repleta de actividades .

Encontro Literario

Encontro literario entre o escritor galego Juan Tallón e o poeta portugués Ivo Machado

Este mércores 17 de novembro, ás 18.00 horas, terá lugar no salón de actos da escola.
Estes autores falarán sobre a realidade literaria de Galicia e Portugal, así como sobre a cultura común e as singularidades da relación entre ambas nacións en base a nosa situación fronteriza.

Esta actividade englóbase dentro do Proxecto Nortear, que forma parte do Programa Operativo de Cooperación Transfronteriza España-Portugal.

Viaxe a Grecia

A EOI DE OURENSE ORGANIZA ESTA VIAXE PARA A SEMANA DO ENTROIDO 2022. Aberto ao alumnado, profesorado e persoal non docente. Animate e participa!!!! Ver cartel

Plan de Difusión de Licenza por formación

Neste curso 2019-20, ISABEL SALANOVA SARMIENTO, profesora de inglés e responsable da bliblioteca realizou un curso de perfeccionamento en linguas estranxeiras, cunha licenza por formación. Ofrecemos un resumo do programa e das distintas actividades levadas a cabo.

VER PLAN DE DIFUSIÓN.

Seminario Mindfulness

Os participantes no Seminario de Mindfulness Curso 2019-2020, decidimos proporcionar unhas prácticas para o uso discrecional do alumnado e o persoal docente desta escola. O noso seminario naceu e mantense vinculado co Plan de Convivencia do Centro, co Plan de Formación Continua do Profesorado e Prevención de Riscos Laborais.

Video Viaxe Marrocos Entroido_2019

A EOI de Ourense estivo a disfrutar dunha visita cultural a Marrocos percorrendo Casablanca, Rabat, Fez, Ouarzazate e Marrakech, cruzando a cordilleira do Atlas e realizando  unha incursión no deserto do Sahara. O grupo estivo composto por 40 membros da comunidade educativa. Unha viaxe marabillosa !!!!!!

VIDEO VIAXE A INDIA

Agarimoso recordo da viaxe cultural á INDIA que tivo lugar na semana do Entroido (10-17 febreiro 2018)