APELAMOS A CONFIANZA

Dame moito desánimo volver a conectarme con vós por este medio. Se por algo se caracteriza a escola é pola riqueza que aporta as relacións humanas entre mestr@/alumn@ e entre os propios alumn@s.

Temos que ter a esperanza que esta situación non durará moito tempo e mentres tanto quero facervos partícipes dun poema de Federico García Lorca, recordando que o 21 de Marzo foi o Día Mundial da poesía, a medida que leo a poesía imaxínome que todos, nestes intres, nos gustaría converternos en bolboretas:

MARIPOSA DEL AIRE

Non podo deixar de acordarme da Semana Santa, nunca ata ahora foi tan excepcional, dende a escola sempre a tratábamos dende o punto de vista do perdón e da confianza.

Quero resaltar a palabra CONFIANZA e apelar a que a vida nun abrir e cerrar de ollos volveremos a disfrutala e saboreala como estábamos acostumados.

Despídome desexándovos todo o mellor e esperando volver a reencontraranos.