ATENCIÓN!!!!!!!

Recordade que para facer o préstamo ás familias é necesario ter o carné de socio/a.

Podedes enviar un correo a: bibliotecarainaaragonta@gmail.com solicitando o carné se aínda non sodes soci@s.

Para pedir os libros revisade o catálogo ou a sección de inspírate...Podedes escoller ata 3 libros. Pincha na imaxe para acceder ao catálogo:

Hai dúas formas de solicitar os libros:

1. A través do correo: bibliotecarainaaragonta@gmail.com especificando o título do libro e o número de carné de socio.

2. Achegándote ao cole pola porta 2 os martes entre as 16:00-17:00 e escoller do catálogo físico...ou das nosas suxerencias.