Fotos e vídeos da exposición interactiva de robótica en Infantil e Primaria

Vista xeral do ximnasio

O venres 26 de abril o alumnado implicado neste gran proxecto, despois de ter montado e programado diferentes robots na aula de tecnoloxía, fixemos unha demostración práctica e interactiva aos compañeiros/as de infantil e primaria.

Foi unha forma máis de empatizar cos profesores. Fomos un día antes para preparar e organizar o espazo e as actividades. Dividímonos en catro pequenos grupos aos cales asignamos unha tarefa. Había catro seccións:

1. Funcionamento de programación Scratch con mBlock e un pequeno xogo, o comecocos.
  2. Ensinar o funcionamento da aplicación móbil que permitía controlar o robot.
  3. Circuíto de obstáculos bastante complexo.
  4. Carreira de velocidade con dous robots diferentes e un segue liñas automático.

Ao principio, nós rotabamos cada certo tempo pero logo, decidimos unirnos a un grupo asignado anteriormente e rotar xunto a eles. Aos máis pequenos o que máis lle gustou era escapar do robot mentres este perseguíaos e tamén poder cambiar a cor e pórlle son de animais a un panda no programa. A medida que ían chegando cursos de máis idade, os seus gustos cambiaban. Gustáballes máis poder participar eles controlándoos ou guiándoos ao seu destino.

As nosas propostas para próximas veces son: rotar cada certo tempo para non aburrirse nunha mesma sección, pero non rotar co mesmo grupo, xa que é mellor ver distintas idades e opinións; diminuír o uso das pilas ou facerlle un soporte que evite que caian se o robot vira ou envorca; organizar máis e con máis tempo os horarios; buscar máis actividades para os maiores (6º primaria e ESO) porque había seccións que eran menos atractivas para estes alumnos. Por exemplo, os da ESO xa sabían o funcionamento do programa de computador e por iso non era unha actividade interesante para eles.

A parte dos robots, tamén poderiamos introducir outras máquinas como o dron, unha máquina adaptada para o ser humano (kart) e innovacións creativas que impresionen ao alumnado deste colexio.

Pódense ver todas as imaxes e vídeos dese día aquí ou picando na imaxe do inicio.

Por Carla e Álex (4º da ESO)