Premiad@s no concurso autonómico #ApuntasTech?

Premio!!!!

Como remate ao Plan Proxecta "Rapazas emprendedoras nas TIC", no que participou moi activamente o alumnado de 4º da ESO, desenvolvendo un gran número de actividades e implicando a modificación da dinámica lectiva de todo o centro, presentouse a un concurso autonómica organizado polo CESGA (Centro de Supercomputación de Galicia) un documento recollendo parte do traballo desenvolvido no proxecto, nomeadamente o relacionado co tratamento motivador da programación e a robótica no día a día das clases. Este concurso, denominado #ApuntasTech?, que coincidiu coa celebración do Día Internacional das Rapazas nas TIC, contaba con varias categorías. O alumnado de 4º da ESO participou, en colaboración cos profesores e profesoras colaboradores no programa, na sección de centros.

Despois dunha xornada na que, a través dunha retransmisión por streaming dun diálogo con catro mulleres galegas que desempeñan profesións en ámbitos tipicamente masculinos, procedeuse á proclamación dos gañadores nos diferentes apartados. E aquí chegou a magnífica nova: PREMIAD@S!!! Ao final, gracias aos alumnos e alumnas de 4º da ESO, o centro foi premiado cun Accesit polo proxecto "Pequenos códigos para as nosas pequenas".

Accesit

Noraboa ás gañadoras e gañadores polo seu traballo, implicación e paciencia por todo o labor feito durante todo o proxecto. Moitas gracias a Sheila, Brais,Paula, Yaiza, María, Ana, Suárez, Lidia, Iria, Inés, Alba, Álex e Isma, e tamén Carla, que este día non estaba no centro e non saíu na foto.

Premiados