Investigamos a escena dun crime na Domus

laboratorio pcr na domus (a coruña)

A actividade desenvolveuse no LABORATORIO ABERTO da Domus, un espazo para vestir a bata de laboratorio, poñerse as lentes de seguridade e manexar os instrumentos que utilizan os científicos e científicas no seu día a día, desde micropipetas a centrifugadoras, pasando por axitadores, básculas, tubos e moito máis.

Laboratorio Aberto da Domus

O pasado martes 1 de febreiro o alumnado de 4º da ESO acudiu a unha experiencia teórico-práctica no laboratorio aberto da DOMUS, en A Coruña.

A sesión consistiu na investigación dunha escena dun crime. Experimentando coa técnica da PCR (reacción en cadea da polimerasa), o alumnado simulou a elaboración de perfís de ADN tal e como se realizan habitualmente nos laboratorios forenses, para tratar de confirmar ou descartar a culpabilidade dun suxeito nun asasinato.

Despois de dividirse en pequenos grupos, o alumnado traballou nas diferentes técnicas que posibilitaron a confirmación da culpabilidade dunha persoa entre catro posibles, das que se tiñan mostras de ADN.

Picade na imaxe para ver as fotos da xornada

Alumnado no laboratorio da Domus