DEPENDENCIAS DO C.P.I. DOS DICES

O C.P.I. dos Dices componse de tres edificios, un amplo patio de xogos, un recuncho deste patio está cuberto, e un pavillón polideportivo, que é de titularidade municipal.

O edificio máis antigo, construído hai 25 anos, é o de Educación Primaria. Ten dous andares, que se estructuran do seguinte xeito:

- No baixo está a Aula de Informática de E. Primaria, a Aula de Inglés, o Comedor Escolar e 2 aulas de E.P.

- No 1º andar temos unha Aula de Robótica e 6 aulas de E.P.

Edificio de Educación Primaria Aula de Informática de E.P.

O Edificio Administrativo conta coa Sala de Administración, as dependencias do Equipo Directivo -Dirección, Xefatura de Estudios e Secretaría-, a Sala de Profesores, a Biblioteca Escolar, a aula de Educación Especial, o departamento de Orientación Educativa ,aula de convivencia e titoría de nais e pais e un aula de desdobre.. No soto está ubicadas 3 aulas de Educación Infantil, a Biblioteca de Infantil e un patio cuberto para os días de chuvia.

O Edificio da E.S.O., de construcciónmáis recente, ten tres andares:

- O entrechán conta con 4 aulas de E.SO., a Aula de Informática da E.S.O., a Aula de Audición e Linguaxe e o Salón de Proxección Multimedia.

- O 1º andar ten 3 aulas E.S.O., a Aula de Música, a Aula de Idiomas, a Aula de Apoio e 5 salas de Departamentos.

- O soto conta co Laboratorio de Ciencias, a Aula de Tecnoloxía, a Aula de Plástica, 2 aulas adaptadas para gravacións de vídeos.

Edificio da E.S.O.
Edificio da E.S.O. e edificio administrativo
Salón de Proxección Multimedia da E.S.O.
Aula de Informática da E.S.O.