Contido popular
Título | Resumo |
---|---|
Coñecendo a célula animal e a célula vexetal | |
VISITA DA CADELA MALIBU |
Grazas a Casa Xanceda e en concreto a Adriana tuvemos a oprtunidade de coñecer a cadela Malibu a traves da cal nos transmitiron o importante que e o acollemento de animais . Non so foi unha xornada de convivencia entre diatintos grupos senon tamen de convivencia cos animais. |
Taller de elaboración de iogures |
Durante o segundo trimestre, o alumnado de 4° e 6° de infantil traballou a vaca. Entre outras actividades para achegarmos ao coñecemento dos produtos lácteos fixemos iogures. Para mostra, tedes na foto un equipo de cociñeiros de 4° de infantil. |
Nutrición das prantas. |
Co pasar das horas observamos cos nosos propios ollos como se ían tinguindo os pétalos inicialmente brancos das flores que trouxemos e ían collendo fermosas cores. |
Día da paz |
Para a celebración do día da paz o alumnado de 6° representou para os nenos e nenas de infantil o conto “Negros e brancos”. O intercambio entre nenos de diferentes idades favorece a convivencia a nivel de centro e pequenos e grandes desfrutan un montón! |
NADAL |
Grazas a unha alumna de Secundaria que se ofreceu de voluntaria os nen@s de infantil tiveron un paxe a quen poder entregarlle as suas cartas para que llas levase ós Reis Magos. |
Dinámicas de aprendizaxe cooperativo |
Dende principios de curso e aproveitando a nosa participación nun seminario de aprendizaxe cooperativo, vimos levando a cabo na aula tanto dinámicas que melloran a convivencia de aula e o coñecemento entre os pequenos e pequenas como estruturas cooperativas. Na foto, os nenos e nenas de educación infantil de 6º coa dinámica da Pelota. |
Contacontos Paula Carballeira |
No mes de Febreiro todo o alumnado de educación infantil e 1° e 2° de Primaria asistiu a un contacontos de Paula Carballeira no teatro da localidade. A contacontos narrounos 3 historias de culturas diferentes, exemplos de tradición, costumes, lugares...non coñecidos para os nosos pequenos. Desfrutaron un montón! |
O MAGOSTO |
No Magosto ademais de pasar unha tarde de convivencia entre as distintas etapas educativas do centro os nenos e nenas tiveron a oportunidade de participar en diferentes xogos populares organizados polo equipo de actividades extraescolares |
O UNIVERSO |
Grazas os alumn@s de 5 de primaria afianzamos os coñecementos sobre o universo ademais de establecer lazos de compañerismo entre etapas |
A poesía de Antonio García Teijeiro |
Este trimestre estamos a traballar na aula coa poesía do autor galego Antonio García Teijeiro, que este ano recibiu o Premio Nacional de Literatura. Os nenos e nenas aprenderon unha bonita poesía dun rato namorado da lúa e despois ilustraron o poema facendo un cartel que deixamos exposto no corredor da escola.
|
Celebramos os aniversarios! |
Coa colaboración das familias festexamos os aniversarios dos nenos e nenas de 4 anos. Esta experiencia tan enriquecedora constitúe unha oportunidade de convivencia favorecendo vínculos afectivos entre o grupo e coas familias. |
VIAXE A CANTABRIA - TRABALLO CON MAPAS TOPOGRÁFICOS |
VIAXE A CANTABRIA - TRABALLO CON MAPAS TOPOGRÁFICOS Con motivo da viaxe a Cantabria do alumnado de 3º de ESO, estivéronse facendo na aula traballos previos con mapas topográficos dos lugares a visitar, así como o traballo coas diferentes escalas e medicións, a través da páxina web do Instituto Xeográfico Nacional, e cos perfís topográficos sacados a partires dos diferentes mapas.
|
Reducir, reciclar e reutilizar |
O alumnado de 4° de eso coa axuda de Lucía impartiu durante este mes de abril un obradoiro de reciclaxe ao alumnado de infantil. Os nenos e nenas explicáronlle a importancia das tres “R”, onde se tira cada tipo de residuo e tamén sobre a importancia de coidar o planeta. Aprenderon moitísimo! |
Tela de araña |
Neste curso e unha vez máis, os nenos e nenas de 4 anos estamos a traballar mediante a metodoloxía de aprendizaxe cooperativa. Na foto, estamos a facer a dinámica da tela de araña, que se basea na idea de que somos todos e todas importantes para sostela, reforzando a idea de sentimento de grupo, sendo a colaboración de cadaquen imprescindible. |
As emocións |
Actividade:o alumno/a colle unha tarxeta e debe, co escornabot ir a casiña na que se atopa dita emociòn, deberá explicar a os seus compañeiros cando foi a última vez que se sinteu así e os demais compañeiros aportarán ideas de como mellorar, ( de ser o caso) . Tentamos dar ao alumnado a través dest actividade pautas para evitar a frustración e para controlar as emociòns. |
Os planetas |
O alumnado de 5º de primaria estudou durante o mes de xaneiro o sistema solar. Durante unha sesión baixaron as súas maquetas e explicáronlle ao alumnado de infantil todas as súas peculiaridades. Estaban encantados! Na foto podedes ver o alumnado de 3 anos! |
CAPAS DA XEOSFERA |
Para comprender mellor o interior da Terra, os nenos e nenas de 6ºB fixeron as súas propias maquetas. |
Si loin de toi je te joue. Manu Chao |
Je te sens je te joue je te mise je te perds |
¿JUEGAS AL PARCHÍLABRA? |
El PARCHÍLABRA es un juego de vocabulario creado por el grupo de Lengua Castellana de 1º ESO A. Básicamente, consiste en jugar con un tablero de parchís numerado y con casillas señaladas con el signo ? , en donde se tendrá que contestar a una serie de preguntas sobre las palabras seleccionadas de los textos trabajados en clase. Se trata, por tanto, de un juego de repaso de vocabulario. |
Bâtard de Stromae |
QUESTIONS: |
MALIBU |
No mes de marzo tivemos a sorte de recibir a visita dunha profesional da Casa de Xanceda acompañada da cadela Malibu. Con ela vimos que coidados necesita un can e o importante que e a adopcion de animais abandonados . |
Xadrez |
Os nenos de 5ºA puxemonos a aprender a xogar ao Xadrez.
|
Aprendemos matemáticas coa papiroflexia |
A papiroflexia ou o origami son duas palabras raras que fan referencia a unha técnica que consiste en facer figuras de papel dobrándoo varias veces, sen cortalo nin pegalo. E claro os nenos de 2ºB, aproveitamos para aprender matemáticas facendo unha paxariña de papel. |
Formidable. Stromae |
QUESTIONS: Paroles: |