Polo creativo

ENGLISH/ TIC PROJECT: MY HOUSE

O alumnado de 1° de ESO realizou este proxecto durante o segundo trimestre.Esta actividade secuenciouse  en distintas etapas  donde traballaron o léxico da unidade, writing, speaking e as TIC ó manexar unha ferramenta de creación de códigos QR donde cada alumna e alumno grabou un audio facendo un tour dunha parte da súa casa para que calquera poda escoitalo ó escanealo.

Segue a ser unha actividade que atrae e motiva ó alumnado e que provoca  sempre a curiosidade dos mais pequeniños.

Bo traballo!!

Good job!!

BROWN BEAR, WHAT DO YOU SEE?

En 6º de EI traballamos moito sobre o conto: "Brown Bear, Brown Bear, What do you see?". Por iso xa soos capaces de contalo nós mesmos. Así que gravamos un audio cantando o conto e un mini libro para podelo contar ás nosas familias.

NO EGGS HERE! OH DEAR!

"No eggs here! Oh dear!". Así din os animais e o neno que vai pola granxa intentando atpar ovos. Este conto escoitámolo varias veces en EI (incluso algúns dos nosos padriños viñeron contárnolo) ata que xa o sabemos de memoria. Por iso levamos este pequeno agasallo. Nel aparecen códigos QR que enlazan coa nosa versión do conto, o vídeo de Diana, Leonor e Carla así coma o de Ainhoa, Miguel e Alba. Tamén levamos o libro por turnos, para contar o conto nós directamente ás nosas familias.

OH DEAR!

Tres alumnas de sexto de primaria contaron, en inglés, o conto "Oh Dear!" de Rod Campbell na aula de 5º EI. Conseguiron que a súa audiencia estivera moi atenta. Despois practicaron con eles os nomes dos animais do conto e xogaron un "memory" con tarxetas de debuxos da historia. Un momento moi productivo e divertido para todos!