Atención dos servizos de Orientación. Horarios e normas.

Atención dos servizos do Departamento de Información e Orientación Profesional ao público.

1. Para a atención ao alumnado/familias e a cidadanía que queira realizar consultas a Orientación, empregarase preferentemente o Correo Electrónico cecilialois@edu.xunta.es

2. Tamén se atenderán consultas de Orientación a través do teléfono de luns a venres de 10:00 a 12:00 h no seguinte número : 881 86 68 74

MOI IMPORTANTE

• Só se permitirá o acceso ao despacho dunha soa persoa e no caso de menores de idade, poderá vir o alumno/a co pai/nai ou titor/a legal.
  • Gardarase en todo momento a distancia de seguridade.
  • Será obrigatorio o acceso con máscara e a desinfección das mans con xel hidroalcólico.