Iniciar sesión: Acceso

INFORMACIÓN PUNTO LARANXA

Como centro concienciado coa convivencia e o benestar emocional de todo o noso alumnado, informamos que dende hoxe contamos co PUNTO LARANXA contra o acoso e ciberacoso escolar. É un espazo físico,ben identificado, no que o alumnado poderá comunicar ou denunciar,de forma totalmente anónima,posibles situacións de acoso ou ciberacoso escolar que sufran ou perciban en outras persoas. Polo tanto, nesta web poderedes acceder ao PUNTO LARANXA picando na icona laranxa que aparece na parte inferior dereita da páxina e, se fose o caso, deixar unha mensaxe.

Aquí pódese acceder a un documento con información sobre a definición, características e tipos de acoso escolar seguindo o disposto na lexislación e protocolo vixente.

MOTIVANDO PARA A PRÁCTICA DEPORTIVA

MENÚ DO COMEDOR MES DE ABRIL

Xogade

Vacantes para o curso 2024/2025

Deixamos aquí as vacantes para o curso 2024/2025.

PLAN MADRUGA PARA O CURSO 2024/2025

Dende a Concellaría de Ensino do Concello de Cambados volverá a poñerse en marcha, un ano máis, o Plan Madruga “Os/as primeiros/as do cole” neste curso 2024 - 2025. Este programa vai dirixido a aquelas familias que debido ás súas obrigas teñen dificultades para poder deixar aos seus fillos/as á hora de entrada no colexio

Deixamos aquí o arquivo con toda a información e o impreso de solicitude.

MENÚS DO COMEDOR MARZO

Estimadas familias,

Estes son os menús do comedor do mes de marzo.

Estimadas familias.

O vindeiro 22 de febreiro publicarase a listaxe de alumnado con posto reservado no centro para 1º curso de Educación Primaria, asi como os postos ofertados.

Lembramos que as solicitudes de admisión terán que ser presentadas entre o 1 e o 20 de marzo.

Celebramos o Entroido

DÍA DA PAZ NO COLE MAGARIÑOS