Iniciar sesión: Acceso

RECOLLIDA DE IMPRESOS PARA O COMEDOR

Estimadas familias,

A partir de hoxe 29 de xuño e ata o 7 de xullo, aquelas familias que solicitaron o comedor para o vindeiro curso 2022-2023, poderán recoller os impresos do comedor no colexio de 9:30 a 13:30 horas de luns a venres.

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA PARA O VINDEIRO CURSO 2022/2023

Estimadas familias a través deste enlace poderedes consultar a listaxe de libros do vindeiro curso 2022/2023

MODIFICACIÓN DE DATAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (LISTAXES)

Estimadas familias,

Queremos comunicarvos que aquel alumnado que foi beneficiario do fondo solidario de libros este curso académico deberá devolver os libros do 20 ao 22 de xuño de 2022.

A listaxe provisional dos beneficiarios do fondo de libros do curso 2022/2023 será publicada o 4 de xullo de 2022 no interior do centro.

AS FAMILIAS TERÁN 2 DÍAS A PARTIR DA DATA DE PUBLICACIÓN PARA RECLAMAR A LISTAXE PROVISIONAL EN CASO DE DESCONFORMIDADE.

A listaxe definitiva dos beneficiarios do fondo de libros do curso 2022/2023  será publicada o 15 de xullo de 2022 no interior do centro.

AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR E FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2022/2023

PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICUTDES DESDE O 19 DE MAIO ATA O 22 DE XUÑO

Documentación que se debe presentar para participar no Fondo solidario de libros de texto, axudas para adquirir libro e texto e material escolar.

PROCEDEMENTO AD330B DA WWW. SEDE/XUNTA.ES

DOCUMENTACIÓN QUE OBRIGATORIAMENTE SE DEBERÁ PRESENTAR COA SOLICITUDE:

□   Copia do libro de familia no que figuren os membros computables da unidade familiar.

□  Se falta de este, ou se a situación cambiou no 31 de decembro de 2020, o número de membros acreditarase mediante:

o   Sentenza xudicial de separación ou divorcio e/ou convenio regulador onde conste a custodia do menor.

o   Certificado ou volante de convivencia

o   Informe de servicios sociais ou órgano do concello onde se reside.

□   Documentación acreditativa da situación de violencia de xénero no ámbito familiar.

□   Resolución xudicial de incapacitación con patria potestade prorrogada ou rehabilitada.

CONSULTARÁNSE TELEMÁTICAMENTE OS SEGUINTES DATOS (en caso de non autorizar, deberase marcar e entregar fisicamente no centro, tanto orixinal como copia.)

□   Copia do DNI ou NIE da persoa solicitante

□   Declaración do imposto sobre a renda das persoas físicas ou, na súa falta, do certificado tributario de imputación dos membros computables

da familiar distinto da persoa solicitante do ano 2020

□   Discapacidade dalgún menbro da unidade familiar, incluído o alumno e a persoa solicitante en 31 de decembro de 2020, acreditarase a través de:

o   Discapacidade igual ou superior ao 33%: o certificado do grado de discapacidade.

o   Discapacidade gual ao 33%: Recoñecemento do Instituto Nacional da Seguridade Social de recoñecemento da discapacidade ou

resolución de recoñecemento da pensión

Os que desexen realizar empregando o impreso poden vir recollelo no centro.

CRITERIOS PARA A PROMOCIÓN DO ALUMNADO

Estimadas familias,

Con motivo da nova Lei Educativa (LOMLOE) e da nova orde de avaliación actualizamos a concreción curricular do centro.

Aquí podedes ver os criterios para a promoción do alumnado, así como os criterios para o outorgamento da Mención Honorífica en 6º de primaria.

SOLICITUDE DO PLAN MADRUGA CURSO 2022/23

No seguinte enlace tendes os documentos para solicitar o Plan Madruga do vindeiro curso 22/23.

LECTURAS DIXITAIS PARA AS BIBLIOTECAS ESCOLARES

Estimadas familias,

A través deste enlace podedes consultar as lecturas dixitais das bibliotecas escolares de Galicia.

Pincha no seguinte enlace e desfruta dunha Semana Santa chea de aventuras de xeito gratuito!