Iniciar sesión: Acceso

Enquisa de uso das linguas para alumnado do CEP Antonio Magariños Pastoriza.

Estimados nenos e nenas.

Gustaríanos que contestásedes a esta enquisa para coñecer as vosas preferencias en canto o uso da lingua. Para iso, unicamente tedes que pinchar neste link e contestar ás preguntas.
Resultado de imagen de pincha aqui

Moitas grazas.

Enquisa do uso das linguas na nosa escola para as familias.

Estimadas familias.

Gustarianos que nos axudasedes a participar na enquisa do uso das diferentes linguas dentro da nosa escola. Por iso vos solicitamos que, accedades á enquisa pinchando no seguinte link e nos permitades roubarvos 5 minutos do teu tempo.

Resultado de imagen de pincha aqui

A dirección

Menú do comedor do mes de setembro de 2019

Boas tardes.
No documento adxunto poderán atopar o menú basal deste mes de setembro.
Desculpen as molestias provocadas por todo o tempo que pasou ata hoxe.

Usuario admitido de comedor para o curso 2019/20

Bos dias.

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe definitiva do alumnado usuario de comedor para o curso 2019/2020.

Listaxe de libros para o curso 2019/2020

No arquivo adxunto poderán atopar a listaxe de libros de texto para o curso 2019/20

Resolución definitiva do fondo de libros para o curso 2019/2020

Bos dias.

Nos documentos adxuntos atoparán as listaxes dos libros que lle corresponde a cada alumno/a no reparto realizado de Fondo Libros.

Resolución provisional de usuarios de comedor escolar para o curso 2019/2020

Bos dias.

Adxunto a listaxe provisional de admitidos para o comedor escolar para o curso 2019/2020.
Como aconteceu o curso anterior, unha vez saia a definitiva, no mes de setembro, se solicitará un aumento de prazas para poder cubrir todas as solicitudes.

Videos das actuacións do festival de final de curso 2018/19

Clicando no enlace terá posibilidade de acceder á carpeta onde atopará os videos do festival.

Un saúdo.

Publicación da listaxe provisional do fondo de libros para o curso 2019/2020.

Estimadas familias.

Adxúntanse dous documentos coas listaxes provisionais de admitidos e excluídos do fondo de libros para 3º, 4º, 5º e 6º.
A partires de hoxe comezará un prazo de 10 días hábiles para poder realizar as reclamacións e modificacións oportunas.

A dirección.

Ábrese o prazo para a presentación da documentación para o comedor escolar 2019/20

Bos días.
Ata o venres día 12 de xullo, está aberto o prazo de presentación da documentación para o comedor escolar do vindeiro curso, 2019/20. Todas as persoas solicitantes deberán entregar a seguinte documentación, dependendo da situación na que se atopen.
  • Modelo de autodeclaración, que se adxunta.
  • Certificado de empresa, como que non pode recoller ao alumnado no horario que coincide coa saída do comedor, de ser o caso.
  • Certificado de familia numerosa, de ser o caso.
  • Certificado de asistencia por parte dos servizos sociais do Concello de Cambados, de ser o caso.
  • Modelo de inclusión no grupo de Whatsapp.
  • Modelo de asistencia ao comedor.
  • Modelo de persoas autorizadas a recoller ao alumnado.