Admisión e matrícula

TABOLEIRO DE NOVAS

Admisión alumnado 2023-2024

Hoxe comeza o prazo de admisión de alumnado para o curso 2023-2024.

Podedes acceder a toda a información pinchando na imaxe.

CALENDARIO DE APLICACIÓN:

- Prazo de presentación da solicitude: do 1 de marzo ao 20 de marzo.

- Prazo de presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: 10 días hábiles, contados a partir do día seguinte ao remate do prazo para presentar as solicitudes de admisión.

- Publicación das listaxes provisionais: o 25 de abril.

- Prazo de reclamación: 5 días hábiles, a partir do día seguinte da publicación das listaxes provisonais.

- Publicación das listaxes definitivas: o 15 de maio.

- Prazo para formalizar a matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

AVISO IMPORTANTE: RESTABLECEMENTO PLAZO ADMISIÓN ALUMNADO

RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020.

1. Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

Novos prazos do procedemento.

2. Prazo de presentación de solicitudes de admisión.

a) De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión reduciranse á metade.

b) Novos prazos do proceso:

• Presentación da documentación acreditativa dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

• Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

• Poderanse formular reclamacións contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

• Publicación das listaxes definitivas do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

• Formalización da matrícula en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

PODE REALIZARSE DE DÚAS MANEIRAS:

1. De forma presencial:

MEDIDAS PARA A ATENCIÓN AS FAMILIAS QUE ELIXEN A PRESENTACIÓN PRESENCIAL:

• Atenderáse ás familias con cita previa, chamando ao teléfono 982 870 610.

• Rógase acudir soamente unha persoa adulta que veña, a ser posible con mascarilla e evitando traer nenos con ela.

• Lembramos que hai que traer o ANEXO II cuberto.(Este anexo está dispoñible na páxina web).

• As portas do centro estarán abertas. Se hai alguén que está sendo atendido pregamos esperen fóra, mantendo a distancia de seguridade.

2. Presentar a solicitude a través da aplicación informática: "admisión de alumnado"

A través da aplicación informática:

Lémbrase que o alumnado actualmente matriculado no centro ten reserva de praza automática para o seguinte curso escolar.

Nota: Está a súa disposición nos arquivos adxuntos toda a documentación necesaria a presentar na secretaría do colexio.

Aviso Proceso de Admisión

Ampliado o proceso de admisión. Podedes consultar a información no seguinte enlace: modificación admisión

Aberto o periodo de admisión de alumnado para o curso 2018/2019

Desde o día 1 de marzo está aberto o prazo para que as familias presenten a solicitude de admisión  para o vindeiro curso 2018/2019, xa se poden anotar os nenos e nenas nacidos no ano 2015 para comezar a súa escolarización en educación infantil no noso colexio. O centro invita ás familias a visitar as nosas intalacións durante as xornadas de portas abertas ata o 20 de marzo , en horario de 16:00h a 17:00h.

Tamén vos recordamos que na nosa páxina web podedes consultar a información relativa ao proceso de matrícula, cos prazón e a documentación da mesma. Para calquera consulta podedes dirixirvos á Secretaria do noso colexio.