Benvida

Benvidos a paxina web do CEIP O Vicedo, nela veredes reflexada a actividade da nosa comunidade educativa. O noso é un colexio público cunhas instalacións amplas e de calidade, un persoal cualificado e implicado, nun entorno integrador que permite o total desenrolo das capacidades dos nosos alumnos sen discriminación e fomentando o respeto á nosa cultura e ao noso medio ambiente.

BENVIDA AO NOVO CURSO

Dende o claustro do CEIP O Vicedo dámosvos a benvida a todas e a todos a este novo curso. Esperamos que veñades con moitas ganas e preparados/as para todas as novidades que vos agardan no centro educativo.

LISTAXE DE LIBROS PARA O CURSO 2024/25

Podedes ver no arquivo adxunto a relación de libros de texto para o curso 2024/25.

NOVA RUTA

Este curso contamos cunha nova ruta de transporte escolar. Solicita máis información!

VANTAXES DE ESTUDAR NO NOSO CENTRO EDUCATIVO

COLABORA NO COMEDOR ESCOLAR

Está aberto o prazo para a inscrición de nais, pais ou titores legales, como colaboradores nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor escolar no vindeiro curso 2024/25. Se queredes colaborar ou obter información, só tedes que chamar ao centro (982870610/982870611) ou enviarnos un correo electrónico (ceip.vicedo@edu.xunta.gal).

LISTAXE DE FONDO DE LIBROS

Xa podedes achegarvos ao centro para consultar a listaxe de alumnos e alumnas beneficiados polo fondo solidario de libros de texto. O horario de atención será de 11:00 a 13:00 h. A continuación podedes ver os prazos:

PODCAST LUISA VILLALTA

FAI CLIC NA IMAXE PARA ACCEDER AO AUDIO:

MATRÍCULA ALUMNADO DE NOVA INCORPORACIÓN CURSO 2024/25

BOLSAS E AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NEAE (CURSO 2024/2025)

Toda a información AQUÍ