25 N

O pasado xoves, 25 de novembro, foi o Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller, un día que oxalá non estivese marcado no calendario.

Nos días previos enchimos a escola de bolboretas lilas e mensaxes pola igualdade, o bo amor, a liberdade de nenas e mulleres e o rexeitamento da violencia contra elas. Puxemos os lentes violetas non só de forma figurada, tamén saímos con eles postos ao patio para cantar ben alto La Puerta Violeta de Rozalén, un himno contra a violencia de xénero. Aquí podedes ver un pequeno vídeo que o mostra.

Seguiremos educando e loitando día tras día por un mundo no que as nenas e as mulleres non vivan con medo por mor de selo, e no que os homes respecten a liberdade e os corpos das mulleres e nenas.

Querémonos vivas!

Samaín 2021

Durante a última semana de outubro, a nosa escola, máis que unha escola, semellaba unha casa encantada... Cabazas, morcegos, esqueletes, teas de araña, pantasmas e meigas rondaban polos corredores coa chegada do Samaín e do Halloween. Para que se sentisen como en casa, fixemos unha chea de actividades coas que todos os nenos e nenas do Sagrado Corazón desfrutaron un montón:

• Fixemos un concurso-exposición de cabazas na entrada do cole, inspirándonos en historias e contos, as "Cabazas literarias".
  • Compartimos experiencias misteriosas e supersticións que aconteceron na realidade.
  • Decoramos as aulas e corredores.
  • Elaboramos as nosas propias pocións cos seus conxuros.
  • Contamos historias de medo e inventamos as nosas propias historias.
  • Traballamos con películas, literatura e cancións sobre estas festas.
  • Os nenos e nenas de infantil desfrutaron dunha sesión de contacontos terrorífica a cargo dos nenos e nenas de 6º de primaria.
  • E tivemos na biblioteca unha sección moi especial.

Aquí podedes ver imaxes dalgunhas destas actividades.

En definitiva... que o pasamos de medo e desfrutamos aprendendo!