Benvido, verán!

Vale, vale... Non semella verán, pero xuramos que si que o é! Chegamos ao derradeiro día do curso... Así de rápido!

O curso 2021-2022 foi, sen dúbida, do máis especial: recordarémolo sempre como o curso no que estreamos escola e aquel no que por fin puidemos volver vernos os sorrisos, abrazarnos e xogar xuntos! É un bo balance de fin de curso, non é?

Aquí vos deixamos a revista escolar, O Golpe, con algunhas das actividades que fixemos este ano, para que vaiades facendo memoria e tamén collendo ideas para o curso que vén. Xa podedes estar orgullosos e orgullosas de todo o que conseguistes!

Moitos parabéns a todo o alumnado, profesorado e toda a comunidade educativa. A todos e a todas, moi felices vacacións! Vémonos nuns mesiños!

Vector Transparente PNG Y SVG De Lindo Sol Plano

O cuco, cuco, cuqueiro

Hai unhas semanas as nenas e os nenos de 6º de EI foron os protagonistas dunha actividade ben chula para achegarse á tradicional celebración dos maios.

Entre todos construíron, con moito traballo, un fermoso maio para a nosa escola e logo cantaron e tocaron O cuco.

Aquí podedes ver como construíron e como quedou o maio e aquí, un vídeo deles festexando!

Flowers PNG Transparent Images | PNG All