2022-2023. Semana de Educación para a Saúde

SEMANA DE EDUCACIÓN PARA A SAÚDE

Dentro da concrección curricular do centro temos definido a "Educación para a sáude" como un elemento transversal clave para o alumnado. Neste marco planificamos unha semana de actividades (obradoiros, charlas...), que se desenvolverán en horario lectivo entre os días 27 de febreiro e o 3 de marzo. Pretendemos tratar temas como: Primeiros auxilios (primeiras curas, RCA, maniobra de Heimlich...) o coidado da pel, dos ollos, dos dentes, do corpo en xeral, nutrición...

EP. ORGANIZACIÓN DA ACTIVIDADE

Para o alumnado de educación infantil reproduciremos o esquema  das actividades "Teddy Bear Hospital". O Teddy Bear Hospital xurdíu hai 30 anos en Gran Bretaña coa finalidade de combater o medo á bata branca desde a simulación dunha consulta de hospital na que participan os nenos de idade infantil. Nesta consulta o rol desempeñado polos nenos e nenas, cambia ao poñérense eles na pel dos seus pais empregando un osiño de peluche de suposto paciente. O obxectivo do obradoiro, ademáis de combater o "medo á bata branca" é o de fomentar axeitados hábitos saudables e de hixiene a través de obradoiros, dinámicas, xogos e a simulación dunha consulta de hospital.

EI. HOSPITAL DE OSIÑOS: ORGANIZACIÓN DA ACTIVIDADE

NOME
   PROFESIÓN
   TÍTULO NIVEIS AOS QUE VAI DIRIXIDO
    EI 1ºEP 2ºEP 3ºEP 4ºEP 5ºEP 6ºEP
Juan Vázquez   Medicina preventiva   Coidamos as nosas mans. Hixiene
Eugenia Fernández e Ángela Cortés   Hematólogas   Quen corre polo meu sangue?
Fernando Casal   Nutricionista   Lectura de etiquetas. Nutriscore
Diego Aragunde   Enfermeiro   Primeiros auxilios. Primeiras curas
Sonia Carretero   Odontóloga   Anatomía bucal e Coidado de la boca
Martíño Girondo   Psicólogo, Profesor FP   Xestión emocional
Estíbaliz Pillado   Odontóloga   Anatomía bucal e Coidado da boca
Susana Arias   Neuróloga   Coidamos o cerebro
Laura Rodríguez   Dermatóloga   Coidamos a pel. A protección solar
José A. Costoya   Profesor USC. Fisiología   Primeiros auxilios. RCP
USC. Facultade de Óptica   Profesorado USC   Coidamos a vista. Que é a miopía?

Anxo Fernández   Farmacéutico    Hospital de osiños
DSC02711~0.JPG
Beatriz Sánchez   Médica A.P.
Diego Aragunde   Enfermeiro
Joanna Cal   Enfermeira