Educación Física

PROGRAMACIÓNS ED. FÍSICA CURSO 21-22

ACTIVIDADES E. FISICA

DEPARTAMENTO EDUCACION FISICA.

Desde o Departamento de E. Física poñen a vosa disposición dous enlaces de xogos interactivos par que o alumnado poida aprender xogando conceptos relacionados coa  E. Física e coa Alimentación.

recursostic.educacion.es/primaria/ludos/web/alumnos.html

www.conlacomidasisejuega.org

www.ayudaparamaestros.com/la oca

DISFRUTAMOS COS RINGOS !!!!!

Para non perder a tradición, un ano máis os nenos e nenas de 3º de Educación Primaria traballaron moi duro para elaborar uns vistosos e orixinais ringos. Aquí vos deixamos unha mostra do traballo realizado... desexamos que vos guste!!!

3º A  (ver galería)

fotos 3º a

3º B  (ver galería)

fotos 3º b

3º C  (ver galería)

fotos 3º c

RINGOS FEITOS POLOS NENOS E NENAS DE 3º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Os alumnos e alumnas de 3º ¨A¨ e  3º ¨B¨ están a traballar a Unidade de Ultimate con ringos feitos por eles. Aquí tedes a proba dos fantásticos traballos realizados. (Galería)

¡¡ SODES UNS ARTISTAS !!

exposicion de ringos

ACROSPOPRT 5ºB

Aquí temos ós nenos de 5º B coas súas coreografías grupais no exáme de acrosport.

ACROSPORT 5º A

A continuación veremos todo o traballo dos distintos equipos de 5º curso na unidade didáctica de Acrosport, máis de un ben podería gañar a vida traballando coma acróbata, noraboa a todos polo voso traballo!

BO NADAL!

Dende o cole esperamos que teñades as mellores vacacións de nadal,  con moitos regalos tanto de Papa Noel como dos Reis Magos e sobre todo que disfrutedes moito coas vosas familias e cos vosos amigos. E que volvades con moitas ganas de traballar!

Bo nadal !

HABILIDADES XIMNÁSTICAS EN 5º!

Os nenos de 5ºA e 5ºB, están rematando o seu traballo da unidade didáctica de habilidades ximnásticas básicas , a continuación nos amosan a súa destreza e dominio saltando no minitramp.

EL ATLETISMO EN 4º!

Os rapaces e rapazas de 4º curso están a traballar a unidade didáctica referente ó atletismo e para que vexamos o ben que o fan, a continuación vemos uns cantos exemplos de como practican o salto de altura nas súas tres modalidades: tixeira, rodillo ventral e fosbury.

A seguinte unidade didáctica será a de Habilidades Ximnásticas e os que non salístedes nestas fotos non vos preocupedes.  xa que haberá fotos para todos.

Un saúdo!