Invernadoiro

DIA INTERNACIONAL LIMPEZA PRAIAS

Fai uns días celebrouse o día internacional de limpeza de praias. O centro participou, invitado polo CEIP de Caión, co alumnado de 5º de Primaria. Foi unha actividade moi bonita para todos e unha actividade de concienciación sobre a problemática dos residuos, sobre todo pláSticos, que chegan ao mar en poñen en perigo multitude de especies animais e plantas que habitan no mar e no seu entorno.

Deixámosvos un pequeno vídeo de como foi a actividade. PINCHAR PARA VER A MONTAXE.

OTERO PEDRAYO "NUNCA MAIS"

Aquí temos o segundo vídeo a favor da ecoloxía, da natureza, feito polo alumnado de 6º coa colaboración doutros alumnos do centro..

Noraboa unha vez máis!!!!

PARA VER O VIDEO PINCHA AQUÍ

OTERO ECOLOXICO

O alumnado de 6º D apoiado pola súa titora e por alumnos de 6º A crearon un video con consellos ecolóxicos co cal participarán en varios concursos. Esta pequena, pero maravillosa película está baseada nas películas realizadas por "Méliès" : cine mudo, rápido, sen cor....

Proximamente poderes ver aquí unha nova produción. Non a perdades. NORABOA RAPACES.

PINCHA PARA VER A PELICULA

PINCHA PARA VOTAR

ÁRBORES INTERACTIVAS

Dende o SEMINARIO TIC estamos dixitalizando as fichas que realizástedes para a actividade proposta polo equipo de invernadoiro. O voso traballo está agora na rede e é interactivo.

PARA  ACCEDER AO ARBOTICLARIO DO OTERO PEDRAYO PICADE AQUÍ.

Atoparedes un montón de fichas coma esta. Pouco a pouco irémolo actualizando ata que poidades ser uns expertos botánicos!

Benvidos ao novo curso

Ola, xa estamos aquí un curso máis. O primeiro, presentarvos a nosa mascota, que foi elixida polos nenos/as ao final do curso pasado.

Fáltalle o nome pero en breve será "bautizada" polos pequenos/as . Este curso temos en mente varias actuacións relacionadas co medio ambiente e coas enerxías alternativas que iredes coñecendo ao longo do xcurso.

MASCOTA DO INVERNADOIRO

pala

Para empezar lembrar as actividades postas en marcha o curso pasado ,e que queremos darlle continuidade , referentes á reciclaxe e recollida de pilas.

O INVERNADOIRO

Este ano, grazas ao programa VOZ NATURA, recuperamos un espazo interesante que estaba en malas condicións, o invernadoiro.  Xa fixemos unha visita e plantamos sementes de árbores autóctonas: castaños, carballos. Tamén plantamos acivros e outras especies. Vimos como estaba montado un invernadoiro, cal era a súa función, como é o proceso do regar e sobre todo... disfrutamos moito plantando a nosa semente. Agora só queda agardar a ver cantas árbores saen e se fora posible plantalas.

Aínda non está rematado todo o proceso de arranxo do invernadoiro pero pouco a pouco esperamos ter un espazo no que divertirnos e aprender.

Ademais, puidemos ver como é un composteiro e como funciona.

Deixámosvos unha fotos para que o poidades ver.

Así estaba o invernadoiro

invernadoiro

Agora temos este espazo:

invernadoiro

Antes de entrar vimos como era un composteiro, como funcionaba e como se producía o COMPOST. Estas son algunhas fotos:

compost

compostcompost

Despois de ver o composteiro, pasamos ao invernadoiro e plantamos:

plantamosplantamos

plantamos