Axudas material e libros de texto

LIBROS TEXTO E AXUDA A MATERIAL

SOLICITUDE AXUDAS LIBROS , FONDO LIBROS, MATERIAL CURO 2024-2025

• Lembrar que o centro está no programa EDIXGAL (libro electrónico) polo que o alumnado  5º e 6º non usarán libro físico e a principio do curso 2024-2025 repartiráselle un ordenador persoal. Estes niveis, sí poderán solicitar axuda para material de cumprir os requisitos.
  • Mantéñense os libros de 3ºe 4º Primaria. Serán os mesmos que se utilizaron no curso 2023-24.

O PRAZO DE SOLICITUDE REMATA O 21 DE XUÑO.

LIBROS TEXTO E AXUDA A MATERIAL

• Lembrar que o centro está no programa EDIXGAL (libro electrónico) polo que o alumnado  5º e 6º non usarán libro físico e a principio do curso 2023-2024 repartiráselle un ordenador persoal. Estes niveis, sí poderán solicitar axuda para material de cumprir os requisitos.
  • Cambiaranse os libros de 4º de E. Primaria por cambio de currículum.
  • Mantéñense os libros de 3º. Serán os mesmos que se utilizaron no curso 2022-23.

O PRAZO DE SOLICITUDE REMATA O 21 DE XUÑO.

Hai tres formas de solicitar as axudas:

DATAS PUBLICACION LISTAXES  PROVISIONAIS E DEFINITIVOS LIBROS E MATERIAL ASÍ COMO AS DATAS DE RECOLLIDA DE VALES

BECAS ALUMNADO NEAE PARA CURSO 2023-2024

Convócanse, para o curso 2023-2024, axudas individualizadas para os alumnos con Necesidade Específica de Apoio Educativo.

Asociada a discapacidade, trastornos graves de conduta ou trastornos graves da comunicación e da linguaxe, incluíndo ao alumnado con TDAH (Trastorno por déficit de atención por hiperactividade) o alumnado con TEA (Trastorno do espectro autista). Así como, axudas para programas específicos complementarios á educación regrada para alumnado con necesidade específica de apoio educativo asociado a altas capacidades intelectuais.

·        Prazo de presentación de solicitudes: desde o día 8 de maio de 2023 ata o día 20 de setembro de 2023, ambos inclusive.

·        Acceso á solicitude: https://sede.educacion.gob.es/portada.html

MINISTERIO DE EDUCACIÓN. BOLSAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO - CURSO 2022-2023

Aberto o prazo "Becas y ayudas para alumnos con necesidad específica de apoyo educativo" do Ministerio de Educación para o curso 2022-2023:

Do 19 de maio ata o 30 de setembro de 2022

Calquera dúbida consultar co Departamento de Orientación do centro.

INFORMACION E SOLICITUDE

SOLICITUDE AXUDAS LIBROS , FONDO LIBROS, MATERIAL CURSO 2022-2023

• Lembrar que o centro está no programa EDIXGAL (libro electrónico) polo que o alumnado  5º e 6º non usarán libro físico e a principio do curso 2022-2023 repartiráselle un ordenador persoal. Estes niveis, sí poderán solicitar axuda para material de cumprir os requisitos.
  • Cambiaranse os libros de 3º de E. Primaria por cambio de currículum.
  • Mantéñense os libros de 4º. Serán os mesmos que se utilizaron no curso 2021-22.

O PRAZO DE SOLICITUDE REMATA O 22 DE XUÑO.

RECOLLIDA DE CHEQUES DE MATERIAL E LIBROS

A partir de mañá, día 7 de xullo, en horario de 10,00 a 13,00 horas, e ata o 20 de xullo, poderán pasar a recoller os cheques de material escolar (todos os cursos de primaria) e cheques libros (1º e 2º de EP). De non recollelos nesas datas poderán recollelos en Setembro.

Lembramos que debe vir a recollelo a persoa solicitante, identificándose co seu DNI, ou en caso de non poder acudir deberá asinar autorización con fotocopia do DNI do solicitante e da persoa autorizada para a recollida.

O Equipo Directivo

LISTA PROVISIONAL FONDO LIBROS 2021-22

xa está publicada a lista provisional dos libros que lle tocan ao alumnado que solicitou fondo libros para 3º e 4º de e. primaria.
Pódese consultar a través da aplicación "fondo libros" coa chave 365 ou no centro, onde están publicadas na crsitaleira da entrada.

nesta 1ª lista só aparece o número de libros (2, 4 ou 6)
cando saia a listaxe definitiva sairán os libros concedidos (lengua, matématicas...)e os vales de material e de axuda de libros para 1º e 2º de e. primaria.
uN SAÚDO
a DIRECCIÓN.

SOLICITUDE AXUDAS LIBROS , FONDO LIBROS, MATERIAL CURSO 2021-2022

·       Lembrar que o centro está no programa EDIXGAL (libro electrónico) polo que o alumnado  5º e 6º non usarán libro físico e a principio do curso 2021-2022 repartiráselle un ordenador persoal. Estes niveis, sí poderán solicitar axuda para material de cumprir os requisitos.

·         Mantéñense os libros de 3º e 4º serán os mesmos que se utilizaron no curso 2020-21.

O PRAZO DE SOLICITUDE REMATA O 22 DE XUÑO.

·         NFORMACIÓN BASICA

·         INFORMACIÓN PARA AS FAMILIAS.

·         ORDE DO 6 DE MAIO - D.O.G  PARTICIPACION FONDO LIBROS

·         CALCULO DO IRPF : para saber en que tramo económico estamos.

·         SOLICITUDE E ANEXO II

Hai tres formas de solicitar as axudas:

·         SOLICITUDE E ANEXO II PARA IMPRIMIR E CUBRIR OU CUBRIR E IMPRIMIR( Levala á secretaria do centro). Importante as firmas do anexo II

·         SOLICITUDE  A TRAVÉS DE FONDO LIBROS ( Cubrila, imprimila e levala ao centro). O anexo II deberá imprimirse e cubrila manualmente para poder firmala

SOLICITUDE A TRAVÉS DA SEDE ELECTRÓNICA ( Necesaria chave 365 ou certificado dixital). O anexo II deberá imprimirse e cubrila manualmente, asinala e logo engadila como un anexo  na solicitude. Tamén se deberá engadir como anexo , de cubrila en sede electrónica, o libro de familia e outros documentos