Animación á lectura

Contacontos con Xana

O 22 de marzo visitou o noso centro unha cadeliña de Intervención asistida acompañada de Nuria.

Visitaron as aulas de Educación Infantil e, ademais, contaron un conto ao alumnado de 2º de Educación Primaria.

"Por catro esquiniñas de nada", Jérome Ruillier. Un conto de apariencia moi simple pero que agocha unha gran lección. Un conto sobre a amizade, a diferenza e a inclusión.

Velaí tedes un vídeo dos mellores momentos desta visita.

Obradoiro de chapas

Ao longo do mes de marzo e co gallo de conmemorar a

Rosalía de Castro e o mes de muller, fixemos obradoiros de chapas con diferentes grupos do centro.

Desde a biblioteca queremos agradecer a Juanlu Nacha, ilustrador galego, por emprestarnos a súa ilustración de Rosalía de Castro.

Vídeo resumo da actividade

ENCONTROS CO AUTOR: DAVID RODRÍGUEZ

O pasado 15 de marzo visitou a nosa biblioteca o autor do conto de Súperavoa, David Rodríguez.

O alumnado de 1º e 2º compartiu os súperpoderes que teñen as nosas avoas: dar mimos, curar as feridas, cociñar receitas soborosas, contar historias fermosas, facernos rir, sandar as penas...

Que faríamos nós sen as nosas avoas?

Concurso de micro-relatos

Morriña por Rosalía!

Actividades e recursos sobre esta increíble autora.

Para lembrar a Rosalía e levala preto do corazón os equipos de dinamización da lingua e biblioteca ofertan un obradoiro de chapas. Animádesvos a participar?

#morriñaporRosalía

Amor polos libros!

As vosas citas cos libros están esperando!

Comeza a troula!

¿Que será que cando chega

cunha ledicia sen par,

a xente tápase a cara

e logo ponse a bailar?

Comeza o TEMPO DE TROULA,  a festa que máis nos gusta:
O ENTROIDO!
O Meco do Ruxidoiro xa nos enviou os MANDADOS.
Comezamos o luns,5 de febreiro!

Comezamos a troula!

Comeza a troula no Ruxidoiro!

Velaí tedes o rpograma de actividades do Entroido.

Día da muller e da nena na ciencia

11 de febreiro: AS MULLERES SON CIENTÍFICAS!

Foi proclamado no ano 2015 pola Asemblea Xeral das Nacións Unidas co fin de lograr o acceso e participación plena e equitativa na ciencia para as mulleres e as nenas. E por que credes que non coñecemos tantas mulleres científicas?

Será porque as mulleres tiveron máis dificultades de acceso á educación?

Algunhas ata se tiveron que disfrazar de homes para poder estudar nas universidade!

Aquí vos deixamos propostas para investigar e

pescudar sobre mulleres científicas.

Coñecedes o efecto Matilda?  #NOMOREMATILDAS

Na biblioteca atoparedes lecturas diversas   sobre mulleres na ciencia.

Recomendacións para o Día da Paz