Skip to main content

Maio 2019

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

TV GALIZA VAGALUMES

COINCIDINDO COAS XORNADAS QUE MARES DE CEDEIRA MUSEO ORGANIZOU PARA OS CENTROS ESCOLARES DA VILA, OS VAGALUMES DE 3º A DECIDEN DEIXAR CONSTANCIA DO SUCESO E PREPARAN UN TELEXORNAL.

A RAPETA É UN ARTE DE PESCA (PROHIBIDA AGORA NA VILA), PERO QUE PERMITÍU CREAR MEMORIA COLECTIVA NO POBO.  ESTE ALUMNADO, INMERSO NUN PROXECTO INTERCENTROS SOBRE O PATRIMONIO INMATERIAL, DECIDÍU SACARLLE O MÁXIMO PROVEITO.

CON ANTERIORIDADE Á RAPETA REALIZARON RUTINAS DE PENSAMENTO EN GRUPOS INTERACTIVOS COAS FAMILIAS.

ALFABETIZACIÓN INFORMACIONAL

ALGO ESTAMOS FACENDO BEN! ENTRAR NUNHA DAS NOSAS SALAS DE BIBLIOTECA E VER A CATRO PEQUENAS DE 1º DE E.P. NO MEDIO DUNHA CONVERSA...

- OS RATOS QUE COMEN?

- QUEIXO

- E BECHOS? UN ANACO DE FILETE?

- NON SEI...

- MIRAMOS NUN LIBRO?

ALÓ VAN, CARA A ESTANTERÍA E PREGUNTAN...

- PROFE, COMO BUSCO?

- POIS, NACEN DE OVOS OU DO VENTRE DA NAI, PORQUE ENTÓN EN MAMÍFEROS...

-SI, MAMÍFEROS!

IRENE COLLE O LIBRO E AS CATRO BUSCAN. ATOPAN RATA E VARIOS APARTADOS, UN DA ALIMENTACIÓN. POÑEN O RATO QUE RECORTARON EN TEA ENRIBA DO LIBRO, XUNTO Á INFORMACIÓN. ENSÍNANME O LIBRO QUE ESTÁN CREANDO, SON RECORTES EN TEA DE ANIMAIS COS NOMES E A SÚA FORMA DE ALIMENTACIÓN. OUTRA DEBUXOU UNHA TABLETA, SEICA QUE PARA FACER QUE BUSCA A INFORMACIÓN NA INTERNET. XA SABEN QUE É OUTRO RECURSO AO SEU ALCANCE. SABEN ONDE BUSCAR E ONDE ATOPAR.

O NOSO LABORATORIO CREATIVO DE APRENDIZAXE CUN USO AO 100%. ESTAS COUSAS OCORREN ASÍ, PORQUE A MOTIVACIÓN DE ESAS NENAS É ALTA E PORQUE OS MATERIAIS ESTÁN DA SÚA MAN. PODEN PEDIR AXUDA E COLABORAN PARA ACADAR O ÉXITO.

UN ORGULLO PARA A NOSA BIBLIOTECA O ALUMNADO QUE DISFRUTAMOS.



ALFABETIZACIÓN INFORMACIONAL

ALGO ESTAMOS FACENDO BEN! ENTRAR NUNHA DAS NOSAS SALAS DE BIBLIOTECA E VER A CATRO PEQUENAS DE 1º DE E.P. NO MEDIO DUNHA CONVERSA...

- OS RATOS QUE COMEN?

- QUEIXO

- E BECHOS? UN ANACO DE FILETE?

- NON SEI...

- MIRAMOS NUN LIBRO?

ALÓ VAN, CARA A ESTANTERÍA E PREGUNTAN...

- PROFE, COMO BUSCO?

- POIS, NACEN DE OVOS OU DO VENTRE DA NAI, PORQUE ENTÓN EN MAMÍFEROS...

-SI, MAMÍFEROS!

IRENE COLLE O LIBRO E AS CATRO BUSCAN. ATOPAN RATA E VARIOS APARTADOS, UN DA ALIMENTACIÓN. POÑEN O RATO QUE RECORTARON EN TEA ENRIBA DO LIBRO, XUNTO Á INFORMACIÓN. ENSÍNANME O LIBRO QUE ESTÁN CREANDO, SON RECORTES EN TEA DE ANIMAIS COS NOMES E A SÚA FORMA DE ALIMENTACIÓN. OUTRA DEBUXOU UNHA TABLETA, SEICA QUE PARA FACER QUE BUSCA A INFORMACIÓN NA INTERNET. XA SABEN QUE É OUTRO RECURSO AO SEU ALCANCE. SABEN ONDE BUSCAR E ONDE ATOPAR.

O NOSO LABORATORIO CREATIVO DE APRENDIZAXE CUN USO AO 100%. ESTAS COUSAS OCORREN ASÍ, PORQUE A MOTIVACIÓN DE ESAS NENAS É ALTA E PORQUE OS MATERIAIS ESTÁN DA SÚA MAN. PODEN PEDIR AXUDA E COLABORAN PARA ACADAR O ÉXITO.

UN ORGULLO PARA A NOSA BIBLIOTECA O ALUMNADO QUE DISFRUTAMOS.