ROTEIRO POR SANTO ANDRÉ DE TEIXIDO - XEOGRAFÍAS LECTORAS

Posted in

O alumnado de 1º continúa implicando ás familias nos roteiros polas nosas parroquias.

Nesta ocasión Percebiño apareceu en Santo André de Teixido

San Andrés de Teixido by Dulce

e quen por alí pasaba en pirata acababa!

Poñendo en valor as verbas das avoas e dos avós gravaron algunhas das súas lendas.

Este é o seu traballo, tamén podedes velo engadido no mapa que realizaron no primeiro trimestre.

Parabéns Esquíos, Duendes e Vagalumes!

Teatro de sombras. "Saudades do teu abrazo".

Posted in

Obra realizada polo alumnado de 6ºB e a súa titora Iria, aproveitando un dos novos recursos na aula de teatro. "Saudades do teu abrazo" (Eoin McLaughlin).

Xela Arias. A Fraga dos paxaros faladores e a Fraga Leopardicia

Posted in

Relacionado coa nosa biblioteca creativa, a clase de 4ºB creou unha curtametraxe "A Fraga dos paxaros faladores e a Fraga Leopardicia" de Xela Arias. Un proxecto de traballo onde participou todo o alumnado sendo protagonista durante o proceso, elaborando os materiais, grabando audios na radio escolar, integrando as tics coa utilización da app Stopmotion nun dos Ipads da biblioteca, etc...

VIAXAMOS POLO MUNDO

Posted in

O ALUMNADO DE 4º DE PRIMARIA INICIA UNHA VIAXE PARA COÑECER A XEOGRAFÍA.

PARTEN DA NOSA VILA PARA VIAXAR POLO MUNDO.

IOGURT CON ARÁNDANOS - PRODUTOS DA HORTA

Posted in

O alumnado de primeiro colleita arándanos da horta para preparar unha sá e sinxela receita.

GRUPOS INTERACTIVOS NA ERA COVID

Os Vagalumes, como en anos anteriores continúan cos seus grupos interactivos na Biblioteca Carlos Labraña,

pero este ano adaptándose ás restriccións que marcou a pandemia.

Non puideron asistir as familias e isto é algo que se botou moito de menos, pois son pezas importantes para a motivación.

Aínda así, realizaron semanalmente os seus interactivos con actividades nas que se aproveitaron todos os recursos  e espazos disponibles na biblio:

ipads, ordenadores táctiles, disfraces, libros, pantallas táctiles, música, balanzas e diverso material manipulativo...

Cousa que acorreu gran traballo e concienciación no alumnado para respectar as medidas Covid.

Pero o máis importante é que fomentaron o traballo cooperativo, saltando barreiras, concienciando dos perigos,

pero atentos e conscientes de que a vida é en grupo, a comunidade axúdase.

Todos podemos aprender e chegar máis lonxe pensando xuntos.

PATIOS VIVOS - BIBLIOTECA CREATIVA

Nos Patios Vivos lévanse a cabo diferentes obradoiros e tamén moito xogo libre.

Nestas últimas semanas, dous obradoiros tiveron unha repercusión maior.

Un deles o realizaron na zona de cociña e auga, onde pelaron e picaron cenouras.

Logo inventaron as receitas máis fantásticas con anaquiños e algunhas herbas da horta.

O que para o alumnado era un xogo tiña un obxectivo moi claro, mellorar a motricidade fina de cara á escritura no alumnado de 1º de primaria.

Outro dos obradoiros foi o de construcción, con pezas de madeira con forma de triángulos,

rectángulos e cadrados que poden dar lugar a diversas edificacións, mundos imaxinarios.

A rapazada non defraudo, crearon e difrutaron e xurdiron as coleccións por arte de maxia.

Usaron a lóxica, traballaron conceptos espaciais, leis de física e melloraron as súas habilidades motrices.

Para eles foi xogar, para nós preparalos para a vida.

PODCAST XELA ARIAS - LETRAS GALEGAS - FAMILIAS NA ESCOLA

Posted in

Este podcast xorde da investigación da biografía de Xela Arias, pescuda no seu compromiso coa lingua galega e na loita dos seus dereitos.

O alumnado afonda nun período histórico recente e o relaciona coa historia da nosa vila, nese momento.

Todo isto da man das familias, coa guía da mestra e da documentación escrita que alberga a biblioteca.

Unha rapazada moi pequena, os Vagalumes, coñecen a Xela, unha muller que desmontou barreiras con verbas.

Mergullándonos no museo

A relación có entorno que rodea ao centro de escolar é algo de suma importancia e, as veces, xorden oportunidades marabillosas nas que un espazo da vila abre as súas portas para ofrecernos participar nunhas das súas actividades! Neste caso, dende o Museo
Mares de Cedeira argallaron unha xornada para traballar con nós mariñeiros, que disfrutará todo o alumnado do cole (repartidos nos seus respectivos grupos para seguir así a normativa COVID).

Esta actividade complementa a outras que forman parte da nosa biblioteca creativa (coma cociña, costura...) e que axudan a desenvolver aprendizaxes útiles e funcionais mediante a manipulación e experimentación! E ademáis, logo puideron observar e investigar libremente polo museo descubrindo verdadeiros tesouros! Hoxe foi o turno das aulas de 4 anos que o pasaron en grande demostrando que se manexaban moi ben entre cabos e algúns hasta tiveron tempo de sacar fotos moi mariñeiras!!