MENÚ ESCOLAR 2022-23

DESCARGAR AQUÍ

XOVES 8 DE SETEMBRO: MINESTRA, PASTA CON ATÚN, IOGUR.

VENRES 9 DE SETEMBRO: GUISANTES CON XAMÓN, ARROZ CON CARNE, XEADO.

O LUNS 12 COMEZAREMOS POLA SEMANA 4, E A PARTIR DE AHI SERÁ O MENÚ CÍCLICO.

DATAS DE REUNIÓNS DE INICIO DE CURSO COAS FAMILIAS

REUNIÓNS

EDUCACIÓN INFANTIL (PATIO INFANTIL)

• 3 ANOS--- VENRES 2 DE SETEMBRO, 11:00 horas.

• 4 ANOS--- VENRES 2 DE SETEMBRO, 12:00 horas.

• 5 ANOS--- VENRES 2 DE SETEMBRO, 13:00 horas.

EDUCACIÓN PRIMARIA (EN AULA)

• 1º --- LUNS 5 DE SETEMBRO, 12:00 horas.

• 2º--- MARTES 6 DE SETEMBRO, 11:00 horas.

• 3º--- LUNS 5 DE SETEMBRO, 13 horas.

• 4º--- MARTES 6 DE SETEMBRO, 12:00 horas.

• 5º--- LUNS 5 DE SETEMBRO, 11:00 horas.

• 6º--- MARTES 6 DE SETEMBRO, 13 horas.

LISTAXE DEFINITIVA ADMITIDOS DE COMEDOR PARA O CURSO 2022-23

PUBLICADAS EN SECRETARÍA AS LISTAXES DE ADMITIDOS E DE RESERVA PARA COMEDOR ESCOLAR. AS FAMILIAS QUE TEÑAN PENDENTE ENTREGAR DOCUMENTACIÓN DEBERÁN FACELO ATA O 19 DE XUÑO (INCLUSIVE).

NO TABOLEIRO DE SECRETARÍA ESTÁ EXPOSTA A LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS DE AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL PARA O CURSO 2022-23.

LISTAXES DE SOLICITUDES PRESENTADAS DE AXUDAS DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No taboleiro da secretaría do centro educativo están expostas as listaxes de solicitudes presentadas para as axudas de libros de texto e material escolar para o curso 2021-22.

FESTA FIN DE CURSO 2021/22

Rematamos o curso 2021/22 cunha gran festa de despedida, que tan merecida tiñan os nosos nenos e nenas tras varios cursos limitados polo protocolo COVID. Deixamos a continuación un video resumo do último día de clase. Esta festa foi posible grazas á colaboración da ANPA PICAPEIXE, ó Concello de Cedeira, ao persoal docente e non docente do noso centro educativo e ás nais colaboradoras nos obradoiros.

Dende o CEIP Nicolás del Río desexámosvos a todos e todas que pasedes un bo verán! Vémonos no curso 2022/2023!

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022/23

Dende o día de hoxe, 19 de maio, ata o 22 de xuño, ábrese o prazo de presentación de solicitudes para as axudas de libros de texto e material esolar para o curso 2022/23. (Orde do 29 de abril)

Nota informativa

Modelo de solicitude Anexo I

Modelo de solicitude Anexo II

Prazos

Pódense presentar as solicitudes presencialmente na secretaría do centro educativo ou ben telemáticamente https://www.edu.xunta.gal/fondolibros/ ou na sede electrónica da Xunta de Galicia  (necesario o certificado dixital ou chave).

Recórdase que o alumnado de 3º e 4º de Educación Primaria, para ter dereito a esta axuda hai que ter devoltos os libros do curso 2021/22 con data límite 20 de xuño.

ROTEIROS SAUDABLES

ROTEITOS SAUDABLES

DÍA DA SAÚDE

Actividade prevista para o día da saúde que se aprazou por mal tempo e faremos xoves e venres.

Club de senderismo y actividades en la naturaleza 2019-2020 - Colegio  privado bilingüe en Sevilla - EUROPA INTERNATIONAL SCHOOL

(Preme na imaxe para ver o mapa dos roteiros)

LETRAS GALEGAS 2022

IX FEIRA DOS LIBROS

Por fin chegou o día!

Todo preparado para a celebración do día do Libro, a través dunha aventura espacial con case 900 libros e máis de 250 participantes.

Mañá, martes 26 de abril, entre as 17h e as 18:30 horas, agardámoste na IX Feira dos Libros.

Non olvides traer os teus vales.

E lembra, coa lectura... ata o infinito e máis alá!

Comeza a conta atrás....

Entroido 2022

No presente curso escolar, festexamos o Entroido dun xeito diferente. Recibimos cada día o mandato do Meco, e rematamos a semana cunha xuntanza no patio, para mostrar os sombreiros elaborados nas aulas (ver vídeo resumo do venres). Esperamos o curso seguinte voltar a saír polas rúas.  O xoves 2 e venres 3, o alumnado poderá asistir ao colexio disfrazado.

Día de Rosalía. 2022.

ADMISIÓN CURSO 2022/23

PUBLICADAS AS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2022/23

(Están publicadas no taboleiro de anuncios de secretaría)

A FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA REALIZARASE NA SECRETARÍA DO CENTRO ENTRE O 20 E O 30 DE XUÑO, AMBOS INCLUSIVE

PUBLICADAS AS LISTAXES DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2022/23

(Están publicadas no taboleiro de anuncios de secretaría

En caso de separación ou divorcio a solicitude terá que vir asinada por ambos proxenitores e acompañada dunha copia da sentencia.

SOLICITUDE EN GALEGO

SOLICITUD EN CASTELLANO

DÍA DE ROSALÍA

Con motivo da celebración do día de Rosalía de Castro o vindeiro 23 de febreiro as nenas e os nenos do Ceip Nicolás del Río queren compartir con toda a veciñanza estes fermosos versos da autora. Podedes desfrutalos nalgúns locais da Vila.

DÍA DA PAZ 2022

DÍA DA EDUCACIÓN

O alumnado de Educación Primaria acudiu ao Auditorio Municipal no Día da Educación para ver a película "Matilda" no caso de 1º,2º e 3º;  e "Camino a la escuela" en 4º,5º e 6º de Educación Primaria.

ADMISIÓN - RESERVA DE PRAZA IES PUNTA CANDIEIRA CURSO 2022/23

Seguindo as indicacións que establece a Lei 2/2006 do 3 de maio de Educación e a normativa de admisión de alumnado, todo o alumnado de 6º de educación primaria deberá entregar a solicitude de reserva de praza para o IES Punta Candieira do curso 2022/2023 (modelo ED550A).

En caso de separación ou divorcio a solicitude deberá vir asinada por ambos proxenitores.

A publicación das listaxe será antes do 25 de febreiro no taboleiro de anuncios da secretaría deste centro