1º TRIMESTRE DE 5 ANOS B

4 ANOS

TRABALLOS PRIMEIRO TRIMESTRE

Pódedes ver nestes vídeos un resume dos traballos que realizaron os nenos e nenas de 4 anos durante este primeiro trimestre.

4 ANOS A

4 ANOS B

4 ANOS FESTA DA AUGA

XOGAMOS CON AUGA

3 ANOS A

PODEDES VER NESTES VIDEOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REALIZADAS NESTE TRIMESTRE. MOITAS GRACIAS POLA VOSA PARTICIPACIÓN

Excursión Belelle. 3 Anos

EXCURSIÓN BELELLE. 3 ANOS

3 ANOS . SEGUNDO TRIMESTRE.

SEGUNDO TRIMESTRE

PODEDES VER NESTES VIDEOS ALGUNHAS ACTIVIDADES REALIZADAS NESTE TRIMESTRE. ALGUNHAS GRACIAS Á VOSA PARTICIPACIÓN DENDE A CASA. GRACIAS POR COLABORAR.

3 ANOS

PRIMEIRO TRIMESTRE 3 ANOS

Podedes ver nestes vídeos un resumo de todas as actividades que realizaron os nenos e nenas de 3 anos no primeiro trimestre de curso.

Samaín 3 Anos A

3, 2, 1... comezamos!

Benvidos/as de novo a este blog!

Como sabedes, setembro é un mes moi especial nos coles xa que todo volve a funcionar! Asique qué mellor modo de iniciar o curso neste pequeno espazo virtual que cun pequeno vídeo dos protagonistas de todo isto: os nenos e as nenas! Esperamos que o disfrutedes!

FACEMOS GOMINOLAS CASEIRAS

Despois de plantar fresas na horta da escola, os nenos e nenas de 5 anos, decidimos facer unha receita deliciosa,fácil e sana con elas. E como somos moi lambóns nada mellor que unhas gominolas de fresa.

5 ANOS A

5 ANOS B

VISITA MUSEO DO MAR. 5 ANOS

Esta semana fixemos unha saída ó museo do mar, alí ensinánronnos a facer nós mariñeiros. Tamén fixemos unha visitas ás distintas salas do museo.

Deixamos aquí unhos videos para que vexades o ben que o pasamos.

5 anos A

5 anos B

A MÁSCARA DO LEÓN

Os nenos e nenas de 5 anos representamos no teatro de sombras "A Máscara do León". O sonido da representación foi grabado polas dúas aulas de 5 anos e despois cada aula fixo a súa representación.

Representación de 5 anos B

Representación de 5 anos A

TRABALLAMOS NA HORTA

Os nenos e nenas de 5 anos plantamos fresas na horta da escola.

Preparamos a terra, plantamos, regamos...

Deixamos aquí un video donde podedes ver todo o que traballamos.

ANDY WARHOL

Este curso o ciclo de educación infantil dentro do proxecto de arte traballamos a ARTE POP, centrándonos nun dos artístas máis destacados de este movemento, ANDY WARHOL.

Este é o resultado do traballo de grupo de todos os nenos e nenas de infantil:

APRENDEMOS XOGANDO COAS TECNOLOXÍAS. 5 ANOS.

FACEMOS GALLETAS. 5 ANOS

BOAS FAMILIAS;

ESTA SEMANA OS NENOS E NENAS DE 5 ANOS FIXEMOS GALLETAS

PARA APRENDER AS FASES DA LÚA.

DEIXAMOS AQUÍ UN RESUMO DA ACTIVIDADE.

SAMAIN

Benvidos ó novo blog do ciclo de infantil do CEIP Nicolás del Rio.

Dende aquí tentaremos mostrar o traballo que desenvolvemos na aula ó longo do curso.

Comezamos cun vídeo dos nenos relizando actividades relacionadas co Samaín, unha festa tradicional moi importante no noso pobo.

Esperamos que disfrutedes tanto como disfrutaron eles.