Formación de Usuari@s

Formación de Usuari@s en liña

O uso da biblioteca escolar e os seus espazos creativos require de que o noso alumnado sexa bo usuario da mesma.

O noso principal obxectivo, curso tras curso, é formar a profesorado e alumnado no uso funcional da biblio e os seus espazos.

No curso 2020-21, en colaboración o equipo BE-DL e o equipo Tecnolóxico baixo a coordinación da Xefatura de estudos, elaboramos unha ferramenta dixital indispensable para a nosa formación de usuari@s.

Premendo no seguinte enlace accederedes á mesma:

Formación de Usuari@s en liña

Guía de Usuari@s

A nosa guía de usuari@s facilita o uso funcional da biblioteca e os seus recursos: normas de uso, empréstitos, devolucións, como buscar un exemplar, acceso ao catálogo...

Premendo no seguinte enlace accederes a ela:

Guía de Usuari@s

A nosa CDU

A nosa CDU foi evolucionando ao longo dos anos, adaptada as nosas necesidades de diversas fontes chegamos á actual CDU que preside a entrada da nosa biblioteca. Unha CDU inclusiva, accesible e funcional para facilitar aos nosos usuari@s a recuperación de fondos.

Premendo no seguinte enlace accederedes ao álbum de imaxes da nosa CDU:

A nosa CDU