Distribución de máscaras

Según a Orde do 28 de outubro de 2021 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado, ábrese o prazo para presentar solicitudes de adquisición de máscaras.

Esta axuda vai dirixida ao alumnado matriculado en Educación primaria, Educación Secundaria Obrigatoria e Educación Especial:

1. Fora beneficiario da axuda para adquirir material escolar (NON TEN QUE PRESENTAR SOLICITUDE).

2. Non fora beneficiario da axuda para adquirir material escolar por diferentes circunstancias, pero:

a) Pertence a familias cunha renda per cápita igual ou inferior a 6000 EUROS.

b) Esté matriculado en educación especial, ou suxeito a tutela ou garda da Xunta de Galicia ou teña unha discapacidade igual ou superior ao 65%, con independencia da renda da unidade familiar.

Non terán que presentar a solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 2021/22.

Para o resto das familias o prazo de presentación é do 15 ao 26 de novembro e tedes toda a información na sede electrónica, onde tamén podedes descargar o formulario ou pedilo no centro.

Podedes descargar o impreso no seguinte enlace: Anexo I e Anexo II.