AXUDAS FONDO LIBROS E MATERIAL ESCOLAR 2018/2019

Coa finalidade de axudar ás familias establécese unha nova liña de axudas para a adquisición de material escolar e a participación no fondo solidario de libros, quedando as bases recollidas na ORDE do 9 de maio do 2018 (pódese consultar premendo enriba da orde).

Esta orde ten por obxecto regular para o curso 2018/19 no ámbito dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos:

a) A participación no fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

b) A convocatoria de axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP.

c) A convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinadas ao alumnado matriculado en EP.

Os formularios de solicitude poderán descargalo en formato PDF no seguinte enlace:

- Formulario de participación.

DATAS:

19-21 Xuño

Devolución de libros de texto

22 Xuño

Remata prazo de solicitude

30 Xuño

Publicación listaxe provisional (indicando causa de exclusión)

4 Xullo

Publicación listaxe definitiva