GUÍA-RESUMO DAS MEDIDAS DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19

Dada a situación que estamos a vivir sabemos que este será un curso diferente e con moitos obstáculos que salvar, pero esperamos poder ir superándoos coa implicación e esforzo de toda a comunidade educativa. Aquí vos xuntamos un pequeno resumo das principais medidas que adoptaremos no centro seguindo as recomendacións sanitarias e educativas publicadas.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2019-20

Publícase no Diario Oficial de Galicia  do día 20 de maio de 2019, a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e material escolar, destinada ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en  centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20.

Prazo de solicitude : ata o 21 de xuño

As solicitudes pódense tramitar preferiblemente por vía electrónica, nos formularios dispoñibles na aplicación  da Consellería de Educación  FONDOLIBROS, na SEDE ELECTRÓNICA  da Xunta de Galicia e opcionalmente de forma presencial  na secretaría do centro onde estén admitidos para o curso 2019-2020 ( impresos  dispoñibles tamén na conserxería)

Nova composición do Consello Escolar

Tras o proceso electoral levado a cabo este curso, o luns día 10 de decembro constituíuse o novo Consello Escolar, quedando a  súa composición como segue:

• Presidente: Andrés Soto Domínguez
  • Xefa de estudos: Rosa Velasco González
  • Secretaria: Mª Pilar Miner Pino
  • Representantes de mestres: Yolanda Blanco Pardo, Sandra Chaves Eijo, Begoña Pena Martínez, Lorena Rivas González e Carmen Rodríguez Blanco.
  • Representantes de pais e nais: Leticia Barbadillo Vázquez, Vanesa Cruz Campos,  Evangelina Díaz Sóñara  e Francisco Dinis Díaz Gallego
  • Representante da ANPA: Beatriz Castro Pico
  • Representante do Concello: Francisco Javier Mato Fariña
  • Representante de administración e servizos: Beatriz Nuñez Castelo

NADAL 2017

Xa está aquí decembro. Este mes tan especial para os nenos e nenas cada día é unha ilusión, unha mensaxe, unha sorpresa..., un anaquiño do noso corazón.

Resultado de imagen de imaxen nadal

Exposición 100 anos de historias. Escolas Labaca 1915-2015.

No seguinte enlace podedes acceder aos contidos da exposición "100 anos de historia. Escolas Labaca 1915-2015" que tivo lugar o ano pasado na nosa escola.

Vídeo da conmemoración oficial do centenario

Xa se pode ver en Internet o vídeo da participación dos alumnos no acto oficial de conmemoración do centenario do colexio Labaca que celebramos o pasado 18 de maio.

Captura do vídeo do acto conmemorativo

Festa do centenario

Este venres día 12 terá lugar, a partir das catro da tarde, a festa de celebración do centenario do colexio Labaca. Haberá actividades como un concurso de buxainas ou as propostas da ludoteca Xiramundos, e tamén lambetadas como un carriño de xeados. Ademais, para poñerlle música, terá lugar unha actuación do grupo Mamá Cabra.

Exposicións e acto de celebración do centenario

Seguindo coa axenda de actividades co gallo dos cen anos da fundación do colexio Labaca, durante o mes de maio celebraránse dúas exposicións e máis un acto oficial, o día 18, de conmemoración do Centenario.

As mostras que xa se poden visitar de infantil son a “Aula Centenaria” e máis “Como era o noso barrio”, e están abertas ata o día 27 de maio en horario de 17.00 a 19.00 na Biblioteca e no patio de Educación Infantil respectivamente.

A primeira das mostras está elaborada a partir de materiais cedidos polo Museo Pedagóxico Galego (MUPEGA) e outros procedentes dos fondos do CEIP Labaca e recrea, como indica o seu nome, un aula escolar de hai cen anos.

A segunda pola súa banda, presenta unha perspectiva da cidade e da educación ao longo destes cen anos. Está organizada pola ANPA do centro en colaboración do Colectivo 1AUN, Asociación Cultural para a investigación do territorio e a súa divulgación. Foi elaborada a partir de documentos fotográficos e planos aportados polo Concello da Coruña e institucións diversas, así como polas familias do propio centro.

Ademais, o próximo luns 18 de maio fará exactamente 100 anos que o alcalde da Coruña, don Gerardo Abad Conde, asinou o documento polo que se autorizaba aos irmáns Labaca a posta en funcionamento das recen construídas Escolas do Ave María. Con tal motivo terá un acto académico de conmemoración do Centenario das Escolas Labaca que contará coa actuación do grupo Ponte das Artes. Será as 18.00 horas no ximnasio do propio colexio.

Máis centenario na rede

Unha nova páxina de información vén de unirse á comunidade virtual do CEIP Labaca. Trátase do Blog do Centenario, onde poderedes atopar todas as novas trelacionadas coas actividades dos cen anos do colexio. Convidámosvos a consultalo no apartado Os nosos blogs, onde atoparedes tamén as ligazóns dos outros diarios da escola, como o de 4º de Infantil ou o da Biblioteca.

Fallo do concurso Visións sobre Labaca

Xa coñecemos os nomes dos gañadores das diferentes categorías do concurso de expresión plástica 'Visións sobre Labaca'. Como se pode ver na acta do xurado (.pdf; 51.58 kb), a obra 'Vendo pasar el tiempo' de Marcos Real foi a seleccionada no apartado de debuxo, mentres que 'Impregnación especular', de Daniel Carvajal Alonso foi a escolla do xurado entre as fotografías presentadas. Na categoría de Outros soportes gráficos, pola súa banda, resultou gañadora a obra colectiva 'La visión desde el ornamento' ao tempo que 'Paper building' de Francisca Villarino Fra fíxose cun áccesit. A entrega de premios terá lugar o vindeiro 23 de abril ás 19.00 nas instalacións do colexio.