LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2021-2022

Con data 14 de maio publícanse as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos no centro para o curso 2021-2022.

A información pódese consultar:

-Presencialmente: única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar de 9 a14 horas.

-Telemáticamente: a través da aplicación admisión alumnado empregando a Chaves365 ou certificado dixital.

Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao desta publicación.

O prazo para a formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño e informarase a través deste medio de todo o relativo ao proceso (horario de atención, documentación...)

DÍA NON LECTIVO: 18 DE MAIO

Comunicamos que o 18 de maio do 2021 foi autorizado pola Xefatura Territorial como día non lectivo polo que o centro permanecerá pechado.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS CURSO 2021-2022

Con data 23 de abril publícanse as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no centro para o curso 2021-2022.

A información pódese consultar:

Poderanse formular reclamacións no prazo de cinco días hábiles contados a partir do día seguinte ao da súa publicación na secretaría do centro no seu horario habitual (de 10:50 a 11:45 horas).

Prazo para reclamacións : do día 26 até o 30 de abril.

As listaxes definitivas publicaranse o día 14 de maio de 2021.

PORTAS ABERTAS CURSO 2021-2022

Neste 2021, debido á situación sanitaria na que nos atopamos, as xornadas de portas abertas serán de xeito virtual, polo que vos deixamos este video para poder ver e coñecer un pouco máis o noso cole:

Ademais, na seguinte ligazón tedes a INFORMACIÓN SOBRE EDUCACIÓN INFANTIL.

Nos próximos días, actualizarase todo o relativo á admisión do alumnado (normativa, procedemento, prazos...) no apartado de secretaría.

Guía de lectura Nadal 2020

HORARIO DE ATENCIÓN AO PÚBLICO

SECRETARÍA

Este curso, por protocolo COVID, non se atenderá ao público na hora de entrada ao centro.

• Atención presencial: de luns a venres de 10:50 a 11:45 horas. Recoméndase solicitar cita previa.
  • Atención telefónica no 881960284 e no mesmo horario.

• Atención telefónica no 881960283. Cita previa.

XEFATURA DE ESTUDOS

• Atención telefónica no 881960281. Cita previa.

GUÍA-RESUMO DAS MEDIDAS DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19

Dada a situación que estamos a vivir sabemos que este será un curso diferente e con moitos obstáculos que salvar, pero esperamos poder ir superándoos coa implicación e esforzo de toda a comunidade educativa. Aquí vos xuntamos un pequeno resumo das principais medidas que adoptaremos no centro seguindo as recomendacións sanitarias e educativas publicadas.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2020 -21

No ficheiro adxunto pódense consultar

as listaxes  de libros de texto

para o curso 2020-21.

As listaxes de material escolar

publicaranse en setembro, antes do

comezo do curso.

NADAL 2019

Xa está aquí decembro, o mes da ilusión e as sorpresas!

E por iso, queremos facervos un agasallo moi especial, non tedes máis que facer click na imaxe...nadal