blogue desandrachaves

Unha ollada darredor

Velaquí tedes un vídeo-resumo do Proxecto Documental Integrado que levamos a cabo no colexio este curso baixo a coordinación do Equipo da Biblioteca. Aprendemos moitísimas cousas sobre a nosa cidade botando Unha ollada darredor! Pinchade na imaxe para comprobalo.

XORNADA DE PORTAS ABERTAS

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021-2022

No documento que se xunta pódense consultar os libros de texto do curso 2021-2022. Tamén os poden atopar no taboleiro interior do centro educativo.

As listaxes de material escolar serán publicadas na páxina web do centro no mes de setembro, uns días antes do comezo do curso escolar.

Guía de lectura Nadal 2020

GUÍA-RESUMO DAS MEDIDAS DE ADAPTACIÓN Á SITUACIÓN COVID-19

Dada a situación que estamos a vivir sabemos que este será un curso diferente e con moitos obstáculos que salvar, pero esperamos poder ir superándoos coa implicación e esforzo de toda a comunidade educativa. Aquí vos xuntamos un pequeno resumo das principais medidas que adoptaremos no centro seguindo as recomendacións sanitarias e educativas publicadas.

Bo Nadal!

Desde o CEIP Plurilingüe Labaca, queremos desexarvos unhas boas festas de Nadal.

Dádelle o "play" e tede un chisco de paciencia xa que tarda un pouquiño en cargar Risa