Secretaría

INFORMACIÓN FINAL DE CURSO

       
   

CEIP ISAAC PERAL

FERROL

   
   

      

   
 

ESTAMOS DE VACACIÓNS ATA O MES DE SETEMBRO

  

 
 

 As clases comezarán o 9 de setembro 

Alumnado de 4 anos, 5 anos e E. Primaria (1º a 6º):

 Horario de 9:00 a 14:00 h  

Alumnado de 3 anos

Reunión coas familias o día 6 de SETEMBRO ás 11:30 h

 
     
 

CALENDARIO ESCOLAR 2021 - 2022

 
     
 

 HORARIO DE OFICINA DURANTE O VERÁN

 


A oficina do centro permanecerá aberta:

 

XULLO: do 1 ao 15 de xullo e o mércores 21 de xullo

 

HORARIO: de 10:00 a 13:00 horas

Tlfno. 881 93 02 10/18

Para calquer consulta, petición de certificado ou suxerencia poden dirixirse ao seguinte e-mail:

ceip.isaac.peral@edu.xunta.gal

 
     
 

FONDO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

As listaxes definitivas das axudas de libros de texto, material escolar e do fondo de libros publicaranse no taboleiro de anuncios do centro o día 8 de xullo

      

ENTREGA DOS VALES

1º e 2º de E. Primaria: martes 13 de xullo de 10 a 13 h.

3º e 4º de E. Primaria: mércores 14 de xullo de 10 a 13 h.

5º e 6º de E. Primaria: xoves 15 de xullo de 10 a 13 h.

 
     
  Libros curso 2009-2010LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO e MATERIAIS para o vindeiro cursoLibros curso 2009-2010  
     
 

En E. Infantil a entrega do libro de Relixión será o primeiro día de clase

En 1º de E. Primaria entregaranse os libros de texto e material escolar o xoves día 2 de setembro de 10 a 12 h

En 2º de E. Primaria entregaranse os libros de texto e material escolar o día 2 de setembro de 12 a 14 h

 
     
 

 
 
     
           

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

         
  FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR  
   

Na ORDE do 6 de maio de 2021 regúlase a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2021/22.

BENEFICIARIAS

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensinanza secundaria obrigatoria (ESO). No noso centro non entraría o alumnado de 5º e 6º por traballar na plataforma DIXGAL con libros electrónicos.

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en E.Primaria, ESO e EE.

 

 

PRESENTACION DAS SOLICITUDES

  • De xeito telemático: Enlace á web
  • De xeito presencial: Para iso deberán chamar ao teléfono 881 93 02 18 para concertar unha cita.

Recorden que deben acudir ao centro con máscara hixiénica e respectar a distancia de seguridade e as indicacións do persoal do centro para garantir a seguridade de todas as persoas.

 

 

PRAZO DE PRESENTACION DAS SOLICITUDES

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2021.  

 

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS

As listas provisionais publicaranse o día 1 de xullo no taboleiro do centro.

 

PRAZO DE RECLAMACIÓN ÁS LISTAS PROVISIONAIS

O prazo de reclamación ás listas provisionais será de dous días hábiles a partir da publicación, é dicir, os días 2 e 5 de xullo.

 

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS

As listaxes definitivas das axudas de libros de texto, material escolar e do fondo de libros publicaranse no taboleiro de anuncios do centro o día 8 de xullo.


RECOLLIDA DOS VALES

As familias poderán recoller os vales de axudas de libros de texto e material escolar nas seguintes datas segundo os cursos no ano 21-22:


1º e 2º Primaria: martes día 13 de xullo de 10 a 13 h.
3º e 4º Primaria: mércores 14 de xullo de 10 a 13 h.
5º e 6º Primaria: xoves 15 de xullo de 10 a 13 h.


Os libros adxudicados do fondo (3º e 4º Primaria) SERÁN ENTREGADOS AO ALUMNADO ao comezo das clases

 

   
   
   
   
   

MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR 20-21

     
  MENÚS DO COMEDOR ESCOLAR
 
 

Premendo nas imaxes accédese aos menús do comedor escolar: almorzo, xantar e menús especiais.

 

PROGRAMACIÓNS DE AULA

           
    PUBLICADAS AS PROGRAMACIÓNS DE AULA ACTUALIZADAS    
         
   

 Xa están publicadas na nosa web as programacións de aula actualizadas a

este curso

 

Programacións de Educación Infantil

 

Programacións de Educación Primaria

Documentos

   
   
   

   
   
   
   

CALENDARIO ESCOLAR 20 - 21

           
  XA FOI APROBADO O NOSO CALENDARIO ESCOLAR  
   

En sesión extraordinaria do CONSELLO ESCOLAR, aprobáronse os días non lectivos:

13 de outubro de 2020 e 18 de maio de 2021

Premendo na imaxe esquerda accédese ao noso calendario para este curso.

Na imaxe dereta accédese ao DOG informativo

   
   

DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO SOLIDARIO

       
     
  DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO SOLIDARIO
 
 

 

 

As familias do alumnado de 3º e 4º de E. Primaria que tiveron dereito no presente curso ao Fondo solidario de libros de texto deberán devolver ditos libros na secretaría do centro en horario de 9:00 a 14:00 horas os seguintes días:

 

25 de xuño: 3º de E. Primaria

26 de xuño: 4º de E. Primaria

 

Non é preciso concertar cita, pero recorden que deben acudir ao centro con máscaras hixiénicas e respectar en todo momento as distancia de seguridade e as indicacións do persoal do centro para garantir a seguridade de todas as persoas.

 

Segundo a ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21:

"A falta de devolución dos libros de texto, sexan do curso inmediato anterior ou de calquera outro, será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2020/21"

 

     
 

 

 

   

NOVOS PRAZOS NO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

             
             
      NOVOS PRAZOS NO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO      
      AQUELAS FAMILIAS QUE DESEXEN ENTREGAR AS SOLICITUDES NO CENTRO DEBERÁN CHAMAR AO TELÉFONO 881 93 02 10

PARA CONCERTAR UNHA CITA

     
             
     

 RESOLUCIÓN do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020.

     
     

1.     PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES: Do 11 ao 18 de maio

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se de­clarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes.

 

2.     MODIFICACIÓN DOUTROS PRAZOS:

De conformidade co artigo 33 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, os demais prazos do procedemento de admisión reduciranse á metade.

·        Presentación da DOCUMENTACIÓN ACREDITATIVA dos criterios de baremo: ata o día 26 de maio de 2020.

·        Publicación das LISTAXES PROVISIONAIS do alumnado admitido e non admitido: antes do 9 de xuño de 2020.

·        Poderanse formular RECLAMACIÓNS contra as listaxes provisionais no prazo de 3 días hábiles contados desde o seguinte ao da súa publicación.

·        Publicación das LISTAXES DEFINITIVAS do alumnado admitido e non admitido: ata o 26 de xuño de 2020.

·        FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA en educación infantil e primaria: do 1 ao 10 xullo de 2020.

Impresos e documentación a presentar:

- DOCUMENTO DE FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA 

Documentación para alumnado de E. Infantil

- Documentación para alumnado de E. Primaria 

     
             
     

 LISTAXE DEFINTIVA DE ADMITIDOS

 Informamos que todo o alumnado que solicitou praza está na LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS,

excepto para o nivel de 5º de E. Primaria.

Pódense consultar as listas no taboleiro de anuncios do centro.

     
             
             

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL CURSO 19-20

           
  XA ESTÁ A DISPOSICIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA A NOSA PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL  
   

Premendo na imaxe accédese á nosa Programación Xeral Anual (PXA),

documento xeral e organizativo anual do centro

   
   

ORGANIGRAMAS CURSO 19-20

           
  XA ESTÁN PUBLICADOS OS ORGANIGRAMAS DESTE CURSO
 
   

Xa están publicadas na nosa web os organigramas co profesorado deste curso.

Para acceder hai que premer na imaxe

   
   

RESOLUCIÓN DO FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR

         
 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDAS DE LIBROS E AXUDAS DE MATERIAL ESCOLAR CURSO 19 -20

 
   

1. LISTAXES DEFINITVAS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS DE LIBROS DE TEXTO (1º E 2º) E AXUDAS DE MATERIAL (1º A 6º Primaria)

Listaxe DEFINTIVA AXUDAS

2. LISTAXE DEFINITIVA CON ADXUDICACIÓN DE LIBROS DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO (3º e 4º de Primaria)

Listaxe DEFINITIVA FONDO DE LIBROS

 

Listaxe definitiva: día 4 de xullo.


Recollida de vales: 8 e 10 de xullo en horario de 10:30 a 13:00.

ENTREGA DOS LIBROS DO FONDO: Os libros do fondo serán entregados ao alumnado ao inicio das clases, no mes de setembro.

Máis información na secretaría do centro ou no teléfono: 881 930210

   
   

RESULTADOS DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

     
  RESULTADOS DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR DO SECTOR DAS FAMILIAS  
 

Realizadas, o martes 29 de novembro, as votacións ao Consello Escolar no sector das familias, resultaron elixidas as seguintes candidaturas: 

1- PAULA DE CASTRO REY: 14 VOTOS

Quedando vacante unha praza de representantes das familias no Consello Escolar por non haber máis candidaturas.

Acta da votación 

 

CANDIDATURAS DE PAIS/NAIS ÁS ELECCIÓNS DO CONSELLO ESCOLAR

         
  PROCLAMACIÓN DAS CANDIDATURAS NO SECTOR DE NAIS/PAIS ÁS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR      
 

Rematado o prazo de presentación de candidaturas dos pais/nais ao Consello Escolar e reunida a Xunta Electoral, faise oficial a proclamación das candidaturas:

Candidaturas presentadas

Nestas eleccións debíanse elixir tres representantes das familias. Un deles será designado pola ANPA e ao haber só unha candidatura quedará un posto das familias dentro do Consello escolar sen cubrir.

Informamos que as eleccións ao Consello Escolar, terán lugar o martes día 27 de novembro en horario de 9:00 - 10:00 // 13:30 - 14:15  // 17:00 - 18:00. 

 

     

INFORMACIÓN XERAL DO CURSO 18 -19....

     
  INFORMACIÓN XERAL DO CURSO 2018 - 2019
 
 

Este curso, como novidade, elaboramos un documento recopilatorio de toda a información de interese. Neste documento poderán atopar toda a información xeral do curso 2018- 2019: profesorado, proxectos do centro, normativa das faltas de asistencia e puntualidade, saídas e excursións, actividades extraescolares...


Premer no documento para velo máis grande
 

LISTAXES DAS ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES SUBVENCIONADAS POLO CONCELLO

     
  ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 18 - 19  
 

 Premendo na imaxe pódese acceder ás LISTAXES  DE ADMITID@S das actividades extraescolares subvencionadas polo concello. Tamén están publicadas no noso taboleiro de anuncios.

Poden facer as modificacións, cambios, baixas ou novas altas na SECRETARÍA DO CENTRO.

No momento en que se produza unha baixa serán avisadas as familias que están en lista de espera.

As actividades extraescolares COMEZARÁN NO MES DE OUTUBRO.

INFORMAMOS ÁS FAMILIAS QUE, NAS ACTIVIDADES QUE HAXA LISTA DE ESPERA, NO CASO DE NON PRESENTARSE O PRIMEIRO DÍA DA ACTIVIDADE, E NON XUSTIFICAR A FALTA PREVIAMENTE (OU AO DÍA SEGUINTE), CAUSARÁN BAIXA AUTOMATICAMENTE EN DITA ACTIVIDADE.

   
     

DATAS DE REUNIÓNS DA TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO

   
REUNIÓNS DE TITORÍA DE PRINCIPIO DE CURSO  

Informamos que, coma todos os cursos, fixamos unhas reunións de titorías de principio de curso onde recibirán información xeral do curso: profesorado, obxectivos, funcionamento do centro, excursións...  As datas desas REUNIÓNS DE PRINCIPIO DE CURSO son as seguintes:

4º Infantil ( 3 anos) : Xa se realizou antes do comezo das clases.

5º Infantil (4 anos): Martes 25 de setembro ás 16:00 h.

6º Infantil (5 anos): Luns 1 de outubro ás 16:30 h.

1º Primaria: Mércores 3 outubro ás 16:30 h.

2º Primaria: Xoves 4 de outubro ás 16:30 h.

3º Primaria: Luns 8 de outubro ás 16:30 h.

4º Primaria: Martes 9 de outubro ás 16:00 h.

5º Primaria: Martes 25 de setembro ás 17:00 h.

6º Primaria: Mércores 10 de outubro ás 16:30 h.

 

AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 3º PRIMARIA 2018

         
   AVALIACIÓN DE DIAGNÓSTICO 3º PRIMARIA 2018  
   

  No DOG do 26 de abril de 2018 saiu publicada a Resolución do 10 de abril pola que se dictan as instruccións para o desenvovemento da avaliación de diagnóstico de 3º de Primaria

   - Realizarase os días 23 e 24 de maio en horario de clase.

   - Avaliaránse a competencia lingüística e a competencia matemática.

   - As probas terán un caracter informativo e orientador.

   - Emitirase:

          - Un informe do alumno para as familias

          - Un informe do centro

   

Plan de Funcionamento do Comedor Escolar

           
  XA ESTÁ A DISPOSICIÓN DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA O PLAN DE FUNCIONAMENTO DO COMEDOR ESCOLAR ACTUALIZADO
 
 

Premendo na imaxe accédese ao Plan de Funcionamento do noso Comedor Escolar.

Aproveitamos para lembrar ás familias que toda a información sobre o comedor escolar estará a disposición de toda a comunidade educativa no taboleiro de anuncios do comedor escolar situado no corredor que vai ao comedor.

     
   

ORGANIGRAMAS CURSO 2016 -2017

           
  PUBLICACIÓN DOS ORGANIGRAMAS DO CENTRO  
 

Premendo na imaxe pódese acceder á publicación dos organigramas do centro de este curso 2016 -2017:

Cadros do profesorado titor, non titor e especialistas.

   
   

Powered by Drupal - Design by artinet