DÍA DE ROSALÍA 2014

CELEBRACIÓN DO DÍA DE ROSALÍA

O 24 de febreiro conmemórase o DÍA DE ROSALÍA coincidindo co día en que naceu no ano 1837.

Para conmemorar esta data, durante a semana do 17 ao 21 de febreiro traballouse nas aulas sobre a vida e obra de Rosalía de Castro. Algunhas familias colaboraron aportando poemas para ler nas aulas que despois pasaron a formar parte dunha exposición sobre Rosalía que se organizou na ludoteca do centro.

Na hora de ler, durante toda a semana, viñeron algúns pais e nais a ler nas aulas obras da poetisa galega. Esta actividade resultou moi agradable enriquecedora, tanto para o alumnado como para as familias.

Tamén veu a cantante María Manuela que é familiar dunha alumna de 2º A.

Actuou para o alumnado do 1º ciclo de Primaria

Moitas grazas por acompañarnos nesta homenaxe a Rosalía de Castro

O poema titulado XAN, musicado e recollido no audiolibro ROSALÍA PEQUENIÑA, foi o escollido este ano para aprender todo o alumnado do centro.

Nesta presentación pódese ver o poema dramatizado.

Na fachada do edificio de Primaria pintamos a Rosalía de Castro. Así foi como quedou....

Finalmente o venres 21 fíxose un acto conxunto no patio no que un grupo de alumnado fixo unha presentación sobre a vida de Rosalía. Para rematar todos xuntos cantamos a cantiga XAN aprendida nas aulas e na clase de música.

MOITAS GRAZAS ÁS FAMILIAS QUE COLABORARON NAS ACTIVIDADES PROGRAMADAS, TANTO APORTANDO POEMAS COMO NA LECTURA NAS AULAS

Pódese acceder ás imaxes premendo nas flores