EDUCACIÓN FÍSICA, MÚSICA E DANZA, Educación Infantil, INGLÉS, ACT. COMPLEMENTARIAS E EXTRAESCOLARES, Orientación, BIBLIOTECA, DINAMIZACIÓN LÍNGUA GALEGA

CHARLA SOBRE AQUEOLOXÍA. ATAPUERCA

Diego Lombao Vázquez, arqueólogo da Universidade, visitou o noso colexio para falarnos de Antropoloxía e máis concretamente do xacemento de Atapuerca, onde el mesmo traballou durante uns anos. O alumnado de 6º de E. Primaria desfrutou moito da súa charla. El, moi atentamente respondeu ás súas preguntas e comprobou o moito que saben de Prehistoria as nosas nenas e nenos.

Moitas grazas Diego! Foi todo un pracer!

8 de marzo: DÍA MUNDIAL DA MULLER

Unha exposición de libros no recibidor do colexio para que o alumnado e profesorado teñan a man diversas obras interesantes sobre mulleres que fixeron e fan historia.

Ademais, a Biblioteca, puxo en marcha unha nova edición do concurso de pistas para adiviñar o nome de mulleres significativas no noso mundo. Esta edición, dedicada ao tema do PDI “Feito a man”.

23 de febreiro: DÍA DE ROSALÍA

O 23 de febreiro festexamos o día da nosa ben querida Rosalía.

Unha liña do tempo coas datas máis significativas da vida da escritora está situada na mesma entrada da nosa Biblioteca.

Dentro da sala, un carriño expón as súas obras.

30 xaneiro- día mundial da paz

O 30 de xaneiro celebramos no noso colexio O DÍA MUNDIAL DA PAZ.

As nenas e nenos dos cursos de Primaria aproveitaron a celebración para leren contos aos máis cativos.

A actividade volverase  repetir na primavera.

CHEGA A PRIMAVERA Á BIBLIOTECA

Coa chegada do bo tempo primaveral, da gusto empregar o pequeno xardín a carón da biblioteca.

Interpretación musical "LA REINA BERENGUELA" 5º A 07 03 24

Interpretación musical "LA REINA BERENGUELA" 5ºB 07 03 24

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

A ANTÁRTIDA, CONTINENTE EXTREMO

Nas aulas de 5 anos tivemos a oportunidade de escoitar a Luis Sampedro, biólogo e investigador no CSIC (Consejo Superior de Investigaciones Científicas).

Contounos a súa experiencia na Antártida, e os experimentos que levaron a cabo para determinar os efectos do cambio climático nese continente.

Aprendemos unha chea de cousas deste continente tan descoñecido.

XIX CAMPAÑA MUNICIPAL DE ANIMACIÓN Á LECTURA

O Alumnado de 3 e 5 anos asistiú a XIX Campaña municipal de animación á lectura, no Centro Social Abanca. Agardamos que o alumnado de 4 anos tamén poida disfrutar desta experiencia.