Educación Infantil

A ANTÁRTIDA, CONTINENTE EXTREMO

Nas aulas de 5 anos tivemos a oportunidade de escoitar a Luis Sampedro, biólogo e investigador no CSIC (Consejo Superior de Investigaciones Científicas).

Contounos a súa experiencia na Antártida, e os experimentos que levaron a cabo para determinar os efectos do cambio climático nese continente.

Aprendemos unha chea de cousas deste continente tan descoñecido.

XIX CAMPAÑA MUNICIPAL DE ANIMACIÓN Á LECTURA

O Alumnado de 3 e 5 anos asistiú a XIX Campaña municipal de animación á lectura, no Centro Social Abanca. Agardamos que o alumnado de 4 anos tamén poida disfrutar desta experiencia.

OBRADOIROS SOBRE A AUGA

A semana pasada todo o alumnado de Educación Infantil puido disfrutar duns obradoiros sobre a auga, organizados pola Anpa. Moitas grazas a Marta González e a Marta Vázquez por levalos á cabo.

DÍA MUNDIAL DA AUGA

O pasado venres 22 de marzo, con motivo da conmemoración do Día Mundial da auga, o alumnado de 5 anos, asisitíu a Xornada de portas abertas organizada por Viaqua, na planta potabilizadora do Tambre e na depuradora de augas residuias de Aríns.

HOSPITAL DE OSIÑOS

Esta semana instalouse en Educación Infantil o "Hospital de osiños" para paliar as urxencias do "Chus", sobrepasadas pola epidemia de gripe e de virus, en xeral.

FESTIVAL DE NADAL DE EDUCACIÓN INFANTIL

O Xoves 20 de decembro, celebramos o Festival de Nadal de Educación Infantil.

A continuación, nos arquivos adxuntos,  podedes ver os vídeos das diferentes actuacións.

Pinchando no seguinte enlace, accederedes a galería para ver as fotos do festival

NEVE E AS ÁRBORES MÁXICAS

Hai uns días o alumnado de 5 anos de infantil asistiu a unha sesión de cine no numaxNeve e as árbores máxicas  e outros tres cortos que encantaron aos peques.

CONTACONTOS EN EDUCACIÓN INFANTIL

Vero e Sonsoles "Rilo & Penadique" deleitaron as crianzas de infantil co seu espectaculo de contacontos a prol da coeducación, a igualdade e o respeto a diversidade.

Moitas grazas a anpa por organizar a actividade.

A GATA CON ZOCOS

O alumnado de 5 anos asistíu no Auditorio de Galicia ao espectáculo musical "A gata con zocos" . A compañia teatral actuou acompañada pola Real Fhilarmonía de Galicia.

CIRCO NA ESCOLA

Hai unhas semanas, en Educación Infantil, puidemos disfrutar do espectaculo de Circo de Frá Martó. Grazas a anpa por organizar esta actividade.