BLOG DA BIBLIOTECA

CHARLA SOBRE AQUEOLOXÍA. ATAPUERCA

Diego Lombao Vázquez, arqueólogo da Universidade, visitou o noso colexio para falarnos de Antropoloxía e máis concretamente do xacemento de Atapuerca, onde el mesmo traballou durante uns anos. O alumnado de 6º de E. Primaria desfrutou moito da súa charla. El, moi atentamente respondeu ás súas preguntas e comprobou o moito que saben de Prehistoria as nosas nenas e nenos.

Moitas grazas Diego! Foi todo un pracer!

8 de marzo: DÍA MUNDIAL DA MULLER

Unha exposición de libros no recibidor do colexio para que o alumnado e profesorado teñan a man diversas obras interesantes sobre mulleres que fixeron e fan historia.

Ademais, a Biblioteca, puxo en marcha unha nova edición do concurso de pistas para adiviñar o nome de mulleres significativas no noso mundo. Esta edición, dedicada ao tema do PDI “Feito a man”.

23 de febreiro: DÍA DE ROSALÍA

O 23 de febreiro festexamos o día da nosa ben querida Rosalía.

Unha liña do tempo coas datas máis significativas da vida da escritora está situada na mesma entrada da nosa Biblioteca.

Dentro da sala, un carriño expón as súas obras.

30 xaneiro- día mundial da paz

O 30 de xaneiro celebramos no noso colexio O DÍA MUNDIAL DA PAZ.

As nenas e nenos dos cursos de Primaria aproveitaron a celebración para leren contos aos máis cativos.

A actividade volverase  repetir na primavera.

CHEGA A PRIMAVERA Á BIBLIOTECA

Coa chegada do bo tempo primaveral, da gusto empregar o pequeno xardín a carón da biblioteca.

APADRIÑAMENTO LECTOR 30 01 24

Álbum: 2023 2024 -> APADRIÑAMENTO LECTOR 30 01 24

NADAL 2023

Para estas datas do NADAL, a biblioteca ofrece lecturas no noso carriño.

No mural da entrada podedes deixar o título das vosas lecturas favoritas e con esta árbore de Nadal, feita de tela por mans artesáns, (para contribuír ao noso proxecto documental deste curso “feito a man”), queremos desexarvos con moito agarimo unhas FELICES FESTAS  a toda a comunidade educativa.

GUÍA DE NADAL: RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA ESTE NADAL

3 DE DECEMBRO: DÍA INTERNACIONAL DAS DIVERSAS CAPACIDADES

No noso expositor atopamos recursos apropiados para compartir con todos e todas lecturas e imaxes que falan das diversas capacidades.

25 DE NOVEMBRO: DÍA DA NON VIOLENCIA CONTRA NENAS E MULLERES

Na nosa biblioteca realizáronse varias representacións do conto: “¿Hay algo más aburrido que ser una princesa rosa?, por parte da mestra Raquel, durante as datas en torno ao 25N.

Novembro: mes da ciencia en galego nas bibliotecas

Novembro dedícase á ciencia en galego nas bibliotecas de Galicia. Desde a nosa biblioteca escollemos recursos para que poidades interesarvos pola ciencia na nosa lingua.

Atoparedes información e recursos no blog de Bibliotecas Escolares de Galicia.