BOLETÍN DE CUALIFICACIÓNS.

Segundo a normativa vixente, a avaliación nos centros educativos realizarase unha vez rematado o período escolar dos alumnos e alumnas e estes non poderán recoller o seu boletín de cualificacións. Por isto, só se entregarán boletíns ás familias que así o soliciten ao titor correspondente durante esta semana e a data de recollida será o vindeiro día 26 de 12:00 a 13:00 horas. Tal e como se viña facendo ata o momento, as cualificacións serán publicadas no ABALAR ese mesmo día 26.

LISTAXE LIBROS DE TEXTO CURSO 2024-25

Adxuntamos a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso 2024-25.

Benvida

BATUCADA

O alumnado de 5º e 6º presentan o proxecto que prepararon durante o curso.

Con todos vostedes... a BATUCADA do Fondo Nois.

Preme na imaxe para velo.

BUSCA DE BICHOS NOS RECREOS.

Todos os mércores saímos da biblio para buscar bichos por todo o patio.

VÍDEO FORMIGAS.

Vídeo realizado polo alumnado de 3º de Primaria, onde nos explican a interesante vida das formigas.

LETRAS GALEGAS. LUISA VILLALTA.

Compartimos todas as actividades realizadas co noso alumnado para conmemorar o DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2024, adicadas a LUISA VILLALTA GÓMEZ.

os

TEATRO. "FELIZ FEROZ"

Desde a biblioteca deixámosvos a obra teatral adaptada do conto "Feliz Feroz", escrito polo autor "El Hematocrítico" protagonizada polo alumnado de 5º de Primaria. Parabéns artistas!

PREME NA IMAXE PARA VER O VÍDEO

EXCURSIÓN 5º E 6º DE EP

O alumnado de 5º e 6º de EP realizaron unha saída este martes, 28 de maio.

Na mesma, visitaron o centro Niemeyer de Avilés, onde lles explicaron a historia do centro, realizaron unha visita polo mesmo e contemplaron o cadro "La Monstrua vestida" de Juan Carreño (Exposición temporal por pertencer ao Museo do Prado).

Logo fixeron unha parada en Muros del Nalón, na praia Aguilar, lugar onde tamén tomaron a comida.

Por último, visitaron el Parque de la Vida (en Luarca), onde puideron estar en contacto coas serpes e visitaron as diferentes instalacións.

Podedes ver as fotos premendo na imaxe