blogue de biblioteca

Biblio: Consulta catálogo

Sabedes que podedes consultar todo o catálogo da nosa biblioteca sen movervos da casa?

Só tedes que facer clic AQUÍ e teredes na vosa man todos os libros que hai.

Ah!, e se hai algún libro que non vedes só tedes que pedilo e tentaremos incorporalo aos nosos fondos.

PROGRAMA "TAS OU NON TAS". CAPÍTULO 15.

O noso alumnado de 6º de Primaria déixavos outro novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", no que nos falan dunha palabra que ultimamente citamos moito, a palabra “CHUVIA”. Adiante vídeo!

III EDICIÓN. AO AIRE LIBRO 2024

Deixámosvos as fotos da actividade "AO AIRE LIBRO", realizada o pasado martes na conmemoración do DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO 2024.

LUISA VILLALTA. LETRAS GALEGAS 2024.

A Real Academia Galega adícalle a Luisa Villalta (A Coruña, 1957 – 2004) o Día das Letras Galegas de 2024. Aquí tedes varios enlaces con información da súa vida e obra.

BUSCA DE BICHOS

CLUB DO CÓMIC

DÍA DE ROSALÍA. 23 DE FEBREIRO.

EL MARAVILLOSO MUNDO DE LOS ANIMALES.

ENTROIDO 2024.

Aquí tedes todos os vídeos do I Simposio Internacional de Zooloxía da Mariña celebrado o pasado venres no pavillón do noso colexio.

CAPÍTULO 14 "TAS OU NON TAS"

O noso alumnado déixavos un novo capítulo do Programa "TAS OU NON TAS", no que veremos como conxugamos os verbos facer e poder na nosa zona, xa que aquí “faigo” e “poido” no canto de “fago” e “podo” como no resto de Galicia.