Iniciar sesión: Acceso

BIBLIOTECA ESCOLAR: Actualizado 23/05

23/05/20

Ola!

Xa temos o resultado do voso traballo colaborativo (aínda dende a distancia). O conto de Carvalho Calero "As pitas baixo a choiva" ilustrado por nenos e nenas de todas as clases do noso cole. Grazas a alumnado e familias pola participación.

20/05/20

Bo día!

Biblioteca: O noso Antroido

O pasado venres fixemos o Festival de Antroido coa participación de todos os cursos do colexio.

Días especiais: Festival de Nadal

Deixamos por aquí un bo feixe de fotografías do pasado Festival de Nadal. Foi unha marabilla ver todo o alumnado actuando diante de tantas e tantas familias que viñeron velos. Un día moi emotivo.

Máis fotos premendo na foto:

Horarios curso 2019/2020

O horario para o presente curso 2019/2020 será igual durante todo o curso (setembro e xuño incluídos):

Clases de 9:30 a 14:30.

Comedor de 14:30 a 16:30 (incluído o tempo de lecer).

O transporte escolar sairá do colexio ás 16:30.

Entre as 16:30 e as 17:30 o alumnado poderá permanecer na biblioteca a cargo do profesorado de garda pero deberá ser recollido polas familias ás 17:30.

Días especiais: Día da Paz

Hoxe foi un día ben especial no colexio xa que celebramos o Día Escolar pola Paz e a non Violencia.

Biblio: Martes de cine en xaneiro

E xa temos en cartel as películas das que poremos fragmentos nos nosos "Martes de cina" da biblioteca. A oferta é ben apetitosa, nonsi?

Exposición de cabazas

Ante a imposibilidade de subir todas as fotos nun album presentamolas nun vídeo no que podedes ver todas as creacións.

Listaxe de libros para o curso 18/19

Adxuntamos a listaxe de libros para o vindeiro curso 2018/2019. Podedes consultala tamén no taboleiro de anuncios do colexio.

O CEIP Fondo Nois 1º premio da creatividade artística escolar Juan Puchades Quilis

Premio

O Colexio Fondo Nois foi galardoado co 1º premio da creatividade artística escolar "Juan Puchades Quilis" na categoría de educación primaria.

O colexio participou, xunto a outros 11 centros educativos mariñáns nunha exposición na que había máis de 70 esculturas e no que participaron máis de 720 alumnos/-as e 31 mestres/-as.

Subscribirse a este contido