Iniciar sesión: Acceso

Benvida

TALLER DE ARTE.

Dende a biblioteca seguimos facendo arte para decorar o noso colexio e poder compartilo con todos vos e así chegar a todos os fogares.

Miramos atrás e repasamos o que aconteceu dende marzo do 2020.

1. Vaia susto que levamos cando chegou a COVID!

2. Cando obrigaron a pecharnos na nosa casa… afrontamos a situación cunha mentalidade positiva.

3. Cerca do verán, comezamos a ver a vida de cores.

4. E xuntos venceremos ….

CONTINUARÁ...

(Para ver máis, prema sobre as imaxes)

HÁBITOS SAUDABLES

No noso centro apostamos pola vida saudable dos nosos alumnos e alumnas.

Por iso, todos os días ofrecemos ao noso alumnado froita fresca e de tempada durante a merenda, a media mañá. Ademais, no comedor escolar contamos cunha cociñeira e unha axudante de cociña que elaboran un menú variado e equilibrado.

Se premedes na imaxe, podedes ver as fotos dos nenos e nenas tomando a merenda.

Cuáles son las FRUTAS de INVIERNO? - ¡Y sus beneficios!

25N. POÑÁMONOS NO SEU LUGAR!

Con motivo do 25 N, DÍA INTERNACIONAL PARA A ELIMINACIÓN  DA VIOLENCIA CONTRA A MULLER  reivindicamos  os dereitos das mulleres e das nenas afganas para que podan vivir e crecer en liberdade.

CHARLA (PLAN DIRECTOR)

Dentro do Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e os seus contornos, as nenas e nenos de 5º e 6º de Primaria recibiron o pasado luns, unha charla informativa-formativa sobre temáticas como violencia de xénero, o papel da muller no mundo laboral e acoso escolar, impartida por unha persoa experta das Forzas de Seguridade do Estado.

RECOMENDACIÓNS LECTORAS "25 N"

(Prema na imaxe para descargala)

OS NOSOS VOLCÁNS.

Os nenos e nenas de 4º de Primaria, estivemos traballando sobre os volcáns. Podedes ver o vídeo premendo sobre a imaxe.

BIBLIOTECA E AULA TIC

Desde a semana pasada abrimos nos recreos a BIBLIOTECA DO CENTRO  e a AULA TIC, cun horario previamente establecido por cursos.

Celebración do Samaín.

EXPOSICIÓN DE CABAZAS.

No seguinte vídeo deixámosvos o resultado das creacións de cabazas realizadas polo noso alumnado e familias.

Moitas grazas a todos os participantes.

(Prema na imaxe para ver o vídeo)

Subscribirse a este contido