Iniciar sesión: Acceso
The service having id "printmail" is missing, reactivate its module or save again the list of services.

Benvida

Biblio: Canción de outono

O alumnado de infantil (4 e 5 anos) encargouse de dar a benvida ao outono cantando esta canción creada específicamente para esta data.

O noso alumnado fai os coros ao final.

Deixámosvos a ficha que se mandou ás familias, que podían visualizar o vídeo que acompañamos lendo o código QR que acompañaba á ficha.

Horarios curso 2019/2020

O horario para o presente curso 2019/2020 será igual durante todo o curso (setembro e xuño incluídos):

Clases de 9:30 a 14:30.

Comedor de 14:30 a 16:30 (incluído o tempo de lecer).

O transporte escolar sairá do colexio ás 16:30.

Entre as 16:30 e as 17:30 o alumnado poderá permanecer na biblioteca a cargo do profesorado de garda pero deberá ser recollido polas familias ás 17:30.

Música: Vídeo do Ourencanto

Xa dispoñible en Youtube o vídeo do conto musical "Tiempo" no que participou unha representación do noso coro. Parabéns ás persoas participantes, unha pasada!

Días especiais: Día da Paz

Hoxe foi un día ben especial no colexio xa que celebramos o Día Escolar pola Paz e a non Violencia.

Biblio: Martes de cine en xaneiro

E xa temos en cartel as películas das que poremos fragmentos nos nosos "Martes de cina" da biblioteca. A oferta é ben apetitosa, nonsi?

Exposición de cabazas

Ante a imposibilidade de subir todas as fotos nun album presentamolas nun vídeo no que podedes ver todas as creacións.

Listaxe de libros para o curso 18/19

Adxuntamos a listaxe de libros para o vindeiro curso 2018/2019. Podedes consultala tamén no taboleiro de anuncios do colexio.

O CEIP Fondo Nois 1º premio da creatividade artística escolar Juan Puchades Quilis

Premio

O Colexio Fondo Nois foi galardoado co 1º premio da creatividade artística escolar "Juan Puchades Quilis" na categoría de educación primaria.

O colexio participou, xunto a outros 11 centros educativos mariñáns nunha exposición na que había máis de 70 esculturas e no que participaron máis de 720 alumnos/-as e 31 mestres/-as.

Xornal escolar 2018

O xornal escolar deste 2018 xa está aquí dispoñible para consulta ou descarga. Podedes ver algunhas das actividades que se fixeron ao longo do curso. Non están todas as que son pero son todas as que están. Parabéns ao alumnado que conseguiu facer este traballo!

Subscribirse a este contido